Iemand een linkje voor de Metal Gear Solid game, MGS 2 AND 3 € 9,99 MGS PW HD GAME MGS PW HD € 4,99 METAL GEAR RISING: REVENGEANCE GAME METAL GEAR RISING: REVENGEANCE Als ik op MGS of MGS PW HD klikt krijg ik te zien nu kopen, als ik daarop klik dan krijg ik bol.com/bcc en dat soort ongein
Jaaaa ik ga eindelijk eens Batman Arkham Asylum doen! ... Was mijn gedachte. This download: 840msp Current Balance: 830msp FML!
Zo, MP3 is onverwachts awesome. Alleen al gebaseerd op mijn korte tijd met de game verplicht ik iedereen die ook maar een beetje van shooters houdt deze te halen. Zoals altijd het begin opgenomen (ok, Chapter II zodat er geen tutorial troep doorheen zit), dus als iemand zin heeft om wat crappy gameplay te bekijken. Irritant lange cutscene van 5:30 in het begin, maar goed. De levels voelen minder aan dan 'kunstmatige gamelevels' dan in de meeste games. Dit lijken meer echte plaatsen te zijn. Dit level design is vooral na Vanquish een verademing.
Re: Deal of The week [Deel 2] Mijn 250 zit al vol en moet nog mgs hd downloaden en heb veel andere games verwijderd. Tapatalk HD