[XOne] Gears of War 3 [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Mastat, 23 okt 2012.

  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tip is om je internet connectie te ruïneren en/of op vreemde tijdstippen spelen zodat je met allemaal bots speelt. Het handigst is als je teammates hebt die meehelpen zodat jij de kills kunt maken tot je de achievement hebt en de enemy leader tot die tijd in leven laten. NAT op STRICT zetten ipv OPEN kan al helpen. Let alleen wel op dat je goed weet waar je mee bezig bent, anders is je internetconnectie straks permanent geruïneerd en dat is 1 zo'n achievement nu ook weer niet waard lijkt mij. :9

    Op X360A zullen vast wel mensen te vinden zijn, bijv. hier: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?p=5602482
    en
    http://www.xbox360achievements.org/game/gears-of-war-3/achievement/65149-I-ve-Got-This-.html

    Als je 2x 5 mensen hebt is het helemaal mooi, met een beetje geluk kom je elkaar tegen en kun je de achievement boosten. Let ook op dat je op een Forces of Nature map speelt, als je eenmaal op zo'n map speelt kun je het beste de hele tijd stalemates veroorzaken, uit de guide van X360a:
    Hopelijk heb je hier iets aan.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Kut achievement idd! Wel mooie tijden mee beleefd!
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja voor jullie. Ik had em dag 1.. Jullie noobs (jij ja Guus) hadden moeite
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat was Lethal hoor, die het steeds verpestte.

    "Enemy reinforcement" :D
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is de season pass het waard voor 1200 MSP?
    Lijkt niet veel, maar weet niet goed wat er nou allemaal in zit. Map packs vind ik niet zo bijzonder, eindelijk weer guardian is wel fijn (al heeft nog niet iedereen deze pack en speel ik sowieso weinig meer online / gears). Qua SP heb je RAAM's stukje, maar weet niet of de season pass verder nog wat te bieden heeft of het waard is? 1200 is me iets te veel als ik straks enkel 2 uur SP speel en 1 potje online ga en in oude game mode / map kom. :+
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    De season pass biedt maar een nieuwe single player ervaring en dat is die van RAAMs shadow. Als je niet tot nauwelijks online gaat spelen, kan je beter alleen die kopen, dan ben je 800msp kwijt.
     
  7. MathijsB

    MathijsB Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat is zeker de moeite waard om te proberen :)! Thanks! Of zijn er hier misschien nog mensen die hiermee kunnen helpen?
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt met de Season Pass in totaal:
    - RAAM's Shadow (± 2 uur aan SP)
    - Extra en betere fortifications voor Horde (imo heeft niet echt veel toegevoegde waarde, tenzij je veel Horde speelt)
    - Guardian game mode (yay!\o/)
    - Dedicated servers :p
    - Mogelijkheid om 3x te re-uppen, oftewel level cap van 100 naar 400 te extenden)
    - 13 maps (imo zitten hier best aardige maps tussen, zeker beter dan de 10 die bij de originele game zitten! :))
    - 17 character skins (waarvan 4 alternative versions van pre-order skins)
    - 4 weapon skins (?) (+ 3 re-up skins)
    - een potentiële 1000 gamerscore. :9

    Voor 1200 punten is dat dus zeker niet gek, alleen als je maar 1 potje online gaat doen zal het je waarschijnlijk niet veel uitmaken. Wat hayabusa halo al zegt, in dat geval kun je beter RAAM's Shadow los kopen voor 600 punten, als je dat over hebt voor ongeveer 2 uur 'ok' SP DLC...

    Handigste is met 5 mensen, in je eentje is die achievement vrijwel onmogelijk aangezien er per ronde bij Guardian bijna nooit 10 kills gemaakt worden per team, laat staan door de leader...
    Ik heb de achievement al maar wil je wel helpen, mijn GT is hetzelfde als mijn username, gerowniko, stuur maar bericht/FR met wanneer je wilt spelen, kijk ik even of ik m'n internet kan slopen zonder het permanent te killen, als je 2e controller hebt is helemaal mooi, hebben we al 4 mensen en moeten we gewoon geluk hebben dat de bot in ons team de enemy leader niet killt. ;)
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Brothers to the end is terug.
    En alles is 10x exp
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Welke DLC heb je nodig voor dedicated servers?
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij alleen Fenix Rising en Forces of Nature. Ik geloof Horde Command Pack niet aangezien je de maps al hebt, staan namelijk op disc en unlocked via gratis Versus Booster Pack, RAAM's Shadow heeft geen maps.

    Vandaag zijn ze nog in de DotW en kun je die 2 map packs samen voor 800 punten halen, voor 400 meer kun je de hele Season Pass halen.:)
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wie komt zo spelen om half 10?
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik! ff mn scriptie hoofdstukken doorlezen. Daar heb ik tot half 10 voor nodig precies.
     
  14. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    ik heb nu forces of nature en fenix rising op de download staan, dat is genoeg voor dedicated servers hoop ik?

    edit: lees net pas de post boven me, haha.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    heb je ook die gratis dlc? en ik weet niet zeker of je horde command pack ook nodig heb..
     
  16. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    die met clocktower? die heb ik als het goed is wel.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja die booster map pack geloof ik.. volgens mij heb je alleen fenix rising en forces of nature nodig.. doe je mee met ons als je op servers kan dan strx
     
  18. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    mij best, ik ben wel behoorlijk rusty dus ik zal flink in moeten komen :p. wat is je gamertag?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    maakt niet uit,.. add me maar: IRGIORGIO
     
  20. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    ik heb je toegevoegd maar ik heb issues met m'n disc. zie nu dat er een grote cirkel kras op zit. ik kan waarschijnlijk vanavond alsnog geen gears doen...
     

Deel Deze Pagina