ik speelde op hard en dat was zelfs peanuts, maar voor de achievements kun je zelfs op easy spelen.. hard dus als je tenminste nog een redelijke uitdaging zoekt.
lol waar maak jij eje druk om!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb je niks beters te doen Ben uiteindelijk op normaal gaan spelen, ik heb zin in een gemiddlede game zeg maar die gewoon lekker wegspeelt! heb nu trouwens net een silencer voor mn handgun gekocht.. maar kan je die nu alleen maar in safehouses erop of eraf zetten en niet als je gewoon rondloopt??? (als dat zo is zou t wel dom zijn maja)
Achja?? Zie je in een leesboek ook tig vraagtekens?? Waar maak ik mij druk.. Lees er voortaan wel overheen. Goed?? Ja, dit kan je alleen bij je save house erop zetten.
inmiddels 2 kampen veroverd... maar nog niet gelukt om een kamp volledig in stealth te veroveren voor die achieve (heb wel een silenced gun) heeft iemand miss tips voor het veroveren van een kamp in stealth?? en cool systeem trouwens dat je je eigen inventory enzo kan uitbreiden door te jagen en alles!!!! Alleen klein minpuntje vindi k dat je alleen je wapens kan ''editen'' in je safehouse zeg maar... ik bedoel.. een gun silencer zou je er altijd op of af moeten kunne halen!!
Een tip voor je casper018: Zoek een kamp uit met 1 of meerdere dieren in een kooi en schiet die stilletjes open. De rest gaat vanzelf.
Ik ben het met je eens. Als je weet dat er mensen zijn die zich storen aan slordig taalgebruik, waarom zou je er dan niet even rekening mee houden.
cool thx voor de tip ! zo bekijken!! Hoe vinden jullie trouwens de boog als wapen?? net gekocht... maar vind em maar tegenvallen.. nou heb ik maar eenkleine pijlenkoker van 10 stuks... maar de dmg is echt miniem met dat ding...
Gewoon blijven survivalen, dan komt een hoop op je pad en torens blijven activeren en die Bloemvaaspiraten blijven aanvallen in hun kampen. Andere goede tip voor je is, wat ik dus deed, CSI stijl, om de dagelijkse wandeltjes van die piraten in hun kampen in de gaten te houden. Gebruik hiervoor wel een sniper. In de nacht aanvallen is ook een must, zo heb ik 2x een briljante stealth aanval succesvol uitgevoerd. Silencer, als je die unlockt hebt, moet je er zeker op zetten en een groter magazijn. Snipers zijn een must in deze game en silencers helemaal.
wow das niceeee maar hoe ben je dan aan een silenced slniper gekomen?? ik kan er geen silecner voor kopen heb nu wel een sniper maar die maakt een lawaai van hier tot tokio... trouwens net in een kamp een kooi opengeschoten met een tijger erin... wat doet de tijger... blijft stil staan lol..... Alle gang members op hem schieten hij blijft rusten staan tot ie dood ging.. bale...
Gewoon kopen, deed ik ook. Echt nooit gebrek aan geld gehad. Had de beste wapens (waaronder sniper + silencer) al gekocht voordat ze unlocken door het vrijspelen van de radiotowers!
Ja, en met zendmasten activeren worden ze gratis. Het geld voor praktisch elk wapen, behalve de exclusieve.