[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Max Payne 3 is echt fantastisch, echt weer zo'n Rockstar toppertje! Voor 5 euro is dit echt een gestoord kooptje, 100% waard ook voor iedereen die een supervette third-person shooter wil hebben. Jammer dat de game niet geweldig heeft verkocht...schijnbaar.

2. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal wel de enige zijn, maar ik vond MP3 helemaal niet zo geweldig.
    je bent zo houterig man, met dat schieten en duiken de hele tijd. t voelde gewoon helemaal niet lekker aan. het verhaal en sfeer zijn wel goed hoor.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Grappig, sinds de GoD sales bezig zijn staat dit topic standaard in de top 3 bij nieuwe berichten :)
    Wel slim van microsoft, we zitten aan het laatste half jaar van xbox, met deze actie halen ze veel meer winst dan wanneer ze het niet zouden doen.. En het geeft ook aan hoe iedereen klaar is voor download only games..

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De besturing is iets slomer dan menig andere tps, maar ik vond het juist realistisch overkomen. Het duiken is juist echt Max Payne ook he. Zelf echt geen problemen mee gehad.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zonder het duiken zou het inderdaad niet Max Payne zijn. Bullet Time en duiken... daar gaat het om.

En slome besturing klopt wel. Heb tijdens het tutorial level gelijk de sensitivity een paar tikken hoger gezet.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Quotes van Max blijven zo gruwelijk goed, binnenkort maar een nieuwe run doen. _O_

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Same here en dan de achievements pakken die ik vergeten ben :+

Uiteraard tegen deze prijzen willen heel veel mensen het downloaden. Echter als je 50 euro moet neerleggen (digitaal dan) voor een nieuwe release, dan koop je hem liever fysiek in de winkel.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  8. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    mwah, ik vond m niet zo. na t eerste deel had ik m al weggelegd, gewoon geen zin meer in. t werkt gewoon niet zo lekker voor mij, ik verbaas me er ook over dat iedereen m blijkbaar wel erg goed vind.. anyway ik ga weer verder met Tomb raider, game van t jaar voor mij!

9. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Maar er zit geen Co-Op mode bij MP3 (zonder DLC's) ?

10. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan duik je dus alleen maar van de ene naar de andere kant omdat bullit time veel makkelijker is.. dat ziet er toch ook niet uit?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vanquish moet je ook niet spelen als een normale cover shooter, maar meer als een score gericht arcade game. Als je even of niet in slowmo bent of je skate niet op je knieen over de grond dan doe je iets verkeerd.

Het word pas een goede game als je zo agressief mogelijk speelt ( en dan merk je ook pas hoeveel effectiever je dan bent

Maar MP3 is idd awesome, beste SP van vorig jaar wat mij betreft

was de 60 euro voor mij meer dan waard en als hij niet zo fucking groot was zou ik hem zo nog een keer kopen voor het gemak :+

12. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grid is mog steeds te downloaden toch? Misschien mort ik die effe halen. MGS misschen ook wel

EDIT: welke MGS games zijn er nou precies in de aanbieding?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bullet time ziet er wel uit. Het is awesome om te doen en het ziet er goed uit. :cool:
    Natuurlijk is het gemakkelijker, maar de game is rond bullet time gebouwd, dus het is niet alsof het 'cheaten' is. Het is 'the way it's meant to be played' :p
    Ik speel heel agressief in Vanquish, maar ik ben er nog steeds niet van overtuigd.
    Maar goed, ik doelde alleen op het level design (de looks etc) want een vergelijking tussen MP3 en Vanquish qua gameplay gaat natuurlijk niet. :+

14. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde eigenlijk dat je duikt in slomo en dan valt ie zo lomp, en dan gelijk weer opspringt en de andere kant op duikt, weer in slomo.. dat ziet er toch niet uit :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, tsja misschien ziet het er niet heel elegant uit. :+ Ik probeer meestal even te blijven liggen en een paar schoten te lossen op de grond voordat ik op mijn dooie gemakje opkrabbel. Net doen alsof al die bad guys je geen moeite kosten en je aandacht nauwelijks waard zijn. :cool:

Misschien dat het me later gaat opvallen als ik wat meer alle kanten ga opduiken, maar nu doe ik het niet vaak genoeg achter elkaar waardoor dat lomp gedoe me niet echt opvalt.

@ de mensen die de game uitgespeeld hebben; blijven de levels zo awesome? Of ga ik straks driekwart van de game doorbrengen in een warenhuis of andere saaie plekken?

16. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    GRID en HAWX nu toch maar downloaden.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734

De levels zijn enorm gevarieerd, er komen nog veel toffere levels (en ik ben pas op de helft ofzo). _O_

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat heel misschien vervelend gaat zijn tijdens een tweede playthrough van Max Payne 3, is dat je de cutscenes niet kan skippen. Sommige zijn te skippen, maar veel ervan ook weer niet. Er blijft dan staat, still loading. Dus het zal wel niet anders kunnen.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, vrij onduidelijk. Heb dus verder niks gedownload. Hoop niet dat straks de game niet compleet is. Kan iemand bevestigen dat je nog meer moet downloaden dan disc 1 en hoe ?

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Download game
    - start game
    - ga naar menu Xbox marketplace
    - download gsme on demand content 1 t/m 3
    - download de andere gratis add-ons als je wilt
    - klaar

:+

Deel Deze Pagina