express volgende week niet kijken zodat ik ze allebei achter elkaar kan kijken . Vond deze week ook weer briljant iig
Was weer vermakelijk. Nog 1 ep volgende week en dan zit het er al weer op voor een tijdje. Gaat altijd veel te snel met maar 7 eps.
Tot op vorig jaar was er altijd om het half jaar een seizoen maar ik denk vanwege bezuinigingen hebben we nu ook een jaar moeten wachten en ben bang dat dit nu ook weer gaat gebeuren
Natuurlijk is de bak van James niet ideaal voor die omstandigheid, maar ik vind dat een toffe bak. Ooit haal ik ook nog is een keer zo'n mega bak als de oude Amerikanen onbetaalbaar gaan worden. Daarnaast kan zo'n ding gemakkelijk 500k draaien met basic onderhoud, dus als zo'n ding 350k gelopen heeft is er nog weinig aan het handje. Best moeilijk om zo spoilerloos mogelijk te typen.
Wordt morgen weer lekker kijken. Of wellicht vanavond op BBC wel als kwaliteit beetje ok is (kabel tv is hier ruk, maar F1 op BBC is nu zowaar goed te doen).
Wat een geniale episode weer. Heb me echt kapot gelachen niet normaal. Met die priced car en celebs was echt geweldig. "You have any superpowers" tegen die lilliputter.