De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dan zou ik ook voor de horloge gaan. :D

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hahaha. Is Larsson & Jennings. Ze hebben ze met 5 verschillende NATO straps of met suede straps in verschillende kleuren. Met de zwarte dial is op dit moment uitverkocht.

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Even een ander interessant item: nu bij de aldi tot 4 maart: 32 gb micro sd kaartje klasse 6 voor maar 14,99!!!!

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043

Vet toestel! :D

E:
    Camera is ook erg goed
    [yt]oUWbQhewqbM[/yt]

Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
  5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet erg origineel, maar ziet er wel vet uit ja. Jammer van Beats weer! :F:

6. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Top, bedankt voor de tip! Die ga ik morgen eens halen. :)

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort misschien ook maar eens een abonnement en dan gelijk met de Xperia Z, 1 gb internet lijkt me genoeg alleen zie ik door de providers en bijbehorende pakketten het bos niet meer. Welke is het goedkoopst/beste?

8. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Goedkoopste: tele2. Beste hangt af van waar je woont ivm netwerkdekking. Maar vodafone en kpn/hi en onderdanen staan als beste aangeschreven

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lees net dit, geen idee wat er van waar is:
    Alleen jammer dat het kennelijk niet landelijk is.

Op tweakers zijn ze trouwens ook lekker bezig. Hele discussie over die kijkhoeken. Het komt er in ieder geval gewoon op neer dat je de Z waarschijnlijk beter aan je voorbij kunt laten gaan als je veel waarde hecht aan een lange screen on time (langer dan 4-5 uur) of goede kijkhoeken. Als je andere dingen zoals design, bouwkwaliteit en een goede UI belangrijker vindt, dan is het een top ding.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Met alle respect, maar veel "tweakers" zijn gewoon zeikerds...

Kijkhoek is niks aan de hand, ik hoef geen toestel die hetzelfde beeld laat zien bij een kijkhoek van 45 graden of meer. Ik vind het juist een toegevoegde waarde hebben, je hebt een soort privacy zekerheid. Niet iedereen ziet wat jij ziet op je telefoon, kan heel handig zijn.

Plus, de batterij heeft zijn tijd nodig. Een aantal cyclussen verder tezamen met de smart battery widget die beter zijn werk doet en je kam gerust een dag verder met de Xperia Z.

In het begin ben je super enthousiast met je toestel bezig en vreet ie natuurlijk veel batterij, helemaal omdat de meeste mensen de batterij vergelijken met toestellen die GEEN FULL HD SCHERM hebben.

Dat is natuurlijk qua accuduur appels met bananen vergelijken. Mijn Xperia S hield het in de begin niet eens 10 uur vol en nu gaat ie al geruime tijd gerust 1,3 dag vooruit!

Xperia Z is een toptoestel, de meeste mensen zeiken gewoon om het zeiken.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

@ Anubis: Ik ben het met je eens hoor. Maar ik denk dat in alle eerlijkheid dat gewoon de grootste minpunten zijn. Ja en misschien nog de speaker, die is geloof ik ook niet denderend. Maar 4 a 5 huur screen on-time is zeer aanvaardbaar. Niet geweldig goed, niet dramatisch, maar prima tegenwoordig. Zeker met zo'n groot full HD scherm. Maar als je echt meer verwacht dan snap ik dat het een dealbreaker kan zijn. Ik verwacht dat de HTC One door de processor een tikkeltje zuiniger zal zijn, de S4 waarschijnlijk ook. Kijkhoeken kunnen mij aan m'n reet roesten. Maar nogmaals, je hebt mensen die daardoor een telefoon aan zich voorbij laten gaan. Ga je toch lekker terug naar je Amoled? Pas de problème.

13. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Amsterdam dus dat zit wel goed, ik zat wat te vergelijken op Smartphoneshop en Vodafone paketten aanbood van 4000 MB en €125 bijbetalen maar schijnbaar hebben ze dat dit weekend herzien want daar is niks van terug te zien. Tele2 had daarintegen wel een leuk pakket á €38 2 jaar lang.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    4 GB pakketten, moet niet gekker worden 8)

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Toch is het een telefoon en ik heb gehoord dat de bel kwaliteit belabbert is!(oke je hoeft er natuurlijk niet mee te bellen :+.. maar toch)

16. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is de grootste onzin, spreek ik uit ervaring. Niks op aan te merken en een verbetering tov de desire hd. ook wat er gezeikt werd over de luidspreker is gezeur. Is gewoon prima voor wat je er mee doet.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Appie probeert gewoon de Oppo te pushen. :cool:

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ach nee, maar hij doet net of het een monster apparaat is.. en dat ben ik niet met m eens. er zitten gewoon nadelen aan dat ding, trouwens welke mobiel is wel perfect!

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iphone.

:9

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik hou me in :+.

Deel Deze Pagina