Normale, daarom wissel ik hem erin als spits in begin wedstrijd. Dan speelt hij als een bale met 9 chem.
Wat is in jullie ogen de beste cvm en cam van de BPL? Heb Hart,Richards.Kompany,Vermaelen,Cole,en Walcott en nog zon 180k over denk als linkshalf dat ik Nani neem speel trouwens 41212
Thanx Mikel eigenlijk nooit aan gedacht dacht zeflf Yaya,Fellaini if of Sissokho if maar dan misschien tog Mikel proberen.Vond Bale niet echt wendbaar dus dacht aan Nani of Hazard en als cam had ik Taarabt if in me hoofd maar andere opties zijn welkom.En voorin Aguero met .............?
Persoonlijk vind ik IF versies nooit beter dan NIF versies van spelers. Wat dure/hoge rated teams betreft weet ik niet hoe het zit want ik heb alleen bronze/silver teams. Overigens heb ik ook met een silver team divisie 1 gewonnen maar de wedstrijden vond ik niet echt leuk ofzo. Ik wilde het alleen 1 keer winnen.
Iemand nog tips?? Heb 41212 en 352 geprobeerd maar ben aanvallend altijd zo machteloos wat is nu een formatie wat lekker aanvallend is? Heb altijd BPL team gehad zat nu te denken aan Nederlands team of iemand andere ideen? Heb zon 250 a 300kk
Het blijft een godse kk spel nu bundesligateam gemaakt maar speelt teringslecht geen 1normale aanval irriteer me kapot Reus Gotze ook bagger
4-5-1 is echt de hardse counter opstelling waar ik ooit tegen gespeeld heb. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben? En een goed team weten?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4800245/ Alleen dan Tigres Danilinho kopen! Lekker veel 5*, maar weet niet of je dat überhaupt wil en of je überhaupt ook zilver wil?
Oeh, wel een baas team dit! Maar ik geef niet zo snel 350k uit aan een zilver team. Heb er liever eentje rond de 100 - 150k om eens uit te proberen
Dit is nu mijn team Weidenfeller Piszcek,Hummels,Santana,Alaba Gustavo Blaschykovski Schurrle Gotze Lewandowski Reus Iemand nog ideen op Robben en Ribery na??
Dit is nu mijn team Weidenfeller Piszcek,Hummels,Santana,Alaba Gustavo Blaschykovski Schurrle Gotze Lewandowski Reus Iemand nog ideen op Robben en Ribery na??
Ja heb weleens 352 geprobeerd maar dat vond ik ook niet echt wat is dan het beste bundesligateam in die formatie? heb nog maar 150k ofzo
Waarom zijn die zilveren teams/spelers eigenlijk altijd zo duur in vergelijking met (betere) gouden teams/spelers?
Daarom speel ik ook 41212 en niet 352.Hummels vind ik nog wel redelijk gewoon proberen dat die niet hoeft te sprinten,verder heb je geen leuke aanvullingen? Vind Schweinsteiger,Kroos wel te traag
Nee, dat is 3-5-2. 95% van de mensen die 3-5-2 gebruiken zijn gewoon puur aan het verdedigen met 7 man en rammen daarna de bal naar voren waar twee 90+ pace spitsen staan te wachten.