[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Eigenlijk zouden ze het geen gears meer moeten noemen, maar de SP blijft goed. Ik blijf bij de MP van gears 3 hangen.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Precies en als ik 'm ooit zou kopen (2e hands/budget), dan is het alleen voor de Campaign. De rest boeit me echt geen reet van deze Gears...

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Maar we hebben de MP toch nog niet gespeeld? Misschien is het juist ontzettend leuk, betekent niet dat opeens al die kritiekpunten goed te praten zijn maar kan best zijn dat de MP zelf superfun is.

Toch?:eek:

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien, dat hoor ik dan wel. Gears 3 viel me ook tegen en heb ik uiteindelijk amper gespeeld, maar toen begon het tenminste nog te kriebelen en wilde ik spelen... En dit doet me echt 0,0 van wat ik heb gezien.

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zou leuk kunnen zijn. Maar niet zoals de vorige delen, dus misschien leuk maar niet te vergelijken met de oorspronkelijke gears zoals ze dat toen voor ogen hadden.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind het maar overdreven allemaal.. Jullie spelen wel Halo 8 met big head hitboxen en Cod 23 maar nu bij deze is iedereen ineens afgehaakt..

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het verwijderen van de Locust uit de MP, is voor mij al reden genoeg om de MP niet te gaan spelen. Ik snap nog steeds die logica niet, misschien meer skins etc verkopen?

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Meer skins verkopen maybe. Misschien beter balancen. Jullie weten dat de "pro's" idd niet met Locust willen spelen omdat de hitboxen veel groter zijn dan cog? Behalve savage kantus en myrrah. Is iets waar ik me overheen kan zetten hoor. De executions waren voor mij grotere dealbreaker eigenlijk maar die zijn terug

Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Meh, hadden ze dan maar beter moet balancen :p.

Vond het een sterke unique selling point van de Gears MP, veel toffer dan de standaard ''red vs blue''. (hoewel dat ook terug kwam in Locust vs CoG)

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb alle Gears of War games veelvuldig online gespeeld. Deel 2 misschien het minst en deel 1 het meest, hoewel ik deel drie ook heel lang en veel heb gespeeld. Ik wilde het ook altijd spelen, maar alle info en filmpjes hebben mij absoluut niet het gevoel gegeven dat ik dit wil en moet gaan spelen. Ik laat hem dan ook links liggen.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speel ook geen halo :+ Cod tsja die blijven gewoon dezelfde formule herhalen. Dat is niet wat gears doet :p

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Upinsmoke moet zijn roze bril eens af gaan doen. Je blijft zon beetje als enige over voor deze game.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat lul je nou, jij komt af en toe alleen maar negatief doen hier.

[yt]8-5ZpTCItYM[/yt]

Hier ga Gears 1 spelen

Gears Judgement over ELKE casual Cod game every day. En die game is de oorzaak van alle ellende. Zeiken om Gears maar wel die copy paste game spelen die NIKS nieuws doet :confused:

Ik ben gewoon eerlijk, game is niet perfect, maar ik ga niet om elke verandering lopen te zeiken. Nogmaals, dan had ik vanaf Modern Warfare 2 geen enkele game meer hoeven te kopen als ik bij elke beslissing van een uitgever zou gaan janken en "boycotten"

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, als we dan toch bezig zijn...

[yt]Obe2p6s2kJM[/yt]

Ondanks die ellende, blijf ik hier toch een heerlijk gevoel bij houden... Gezellige, epic tijden! :D

15. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Ik kom niet negatief doen triest figuur. Ik ben het niet met je eens, dat is iets heel anders. En over Judgement zijn de meningen onverdeeld. Dit is pure bagger. Je beschuldigt mij van dingen die je zelf net zo hard doet dat is ook zo grappig.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    http://forum.xboxworld.nl/search.php?searchid=2443294

alleen maar negatief gebitch, echt net een wijf. loopt alleen maar te huilen hier. "dit is pure bagger" "meningen onverdeeld".. weer conclusies die je trekt uit lucht. wat kom je hier doen echt? voel je jezelf beter door te zeiken en te klagen? of voel je jezelf beter omdat jij een "gears 1 die hard whatever" bent en neerkijkt op mensen die wel plezier hebben in de games.

17. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Eens met Upinsmoke. Het gezeik begint hier echt trieste vormen aan te nemen.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    [yt]omvkvunqMeQ[/yt]

19. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Hey, da's die gun uit Dead Space :+

20. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Ik trek die conclusie uit verschillende mensen die zeggen dat ze de game niet gaan kopen om genoemde redenen. En ik zeik hier omdat mijn favo game verneukt wordt. Gears 3 leek een stap in de goede richting maar hiermee gaan ze weer de fout in. Daarom zeik ik hier.

En dan kom jij die overal weer met zon 'know it all' comment op gaat reageren. Want jij weet het beter en zal het wel aan mij gaan vertellen. Dat trek ik gewoon zeer slecht.

Deel Deze Pagina