Waarom zouden dit geen next gen screens kunnen zijn? Er is nog zo weinig bekend over de next gen games dat je geen idee hebt hoe dat er uit gaat zien..
Dat hebben ze in pirates of the carribean ook Ik denk dat ze daar een beetje op proberen te lijken, want dat is populair.
Ziet er gaaf uit! de onderste screen doet me denken aan Far Cry 3. Daar heb je ook ergens een rots met zo'n opening.
Assassin's Creed 4: PETA labels whale harpooning 'disgraceful' Ubisoft responds to PETA 'whaling' complaint in Assassin's Creed 4
Heb nooit echt begrepen waarom PETA zo vaak moeilijk doet over dit soort dingen in games en films, steek die tijd en geld dan in belangrijkere zaken met echte dieren denk ik dan.
Was er ook zo'n heibel bij Farcry 3? Ik heb daar meer bedreigde dieren in gevild dan in menig andere game of heeft PETA die niet gespeeld? en Dishonored dan? daar plet je honderden plague rats
Het enige wat ik echt hoop is dat ze dat sci-fi er dit keer gewoon uitlaten. Die Desmond stukken vond ik altijd zwaar ruk.
Bij Battlefield 3 MOEST je het doen, anders kon je niet verder. Het was een QTE, dus je moest die knop indrukken. Bij Dishonored heb je nog een 'keuze'. Bovendien is BF3 een stuk populairder, dus bereik je een groter publiek en media aandacht mee als je die aanklaagt.
No chance. Dat is het overkoepelende geheel/verhaal waar het uiteindelijk allemaal om draait. Het daadwerkelijke assassinaten is natuurlijk leuker om te spelen, maar ze kunnen de rest echt niet plots laten vallen.
Ik was het eens met deze stelling tot ik het einde van deel 3 speelde. Blijkbaar boeit het Ubisoft vrij weinig hoe het met die verhaallijn gaat en bedenken ze maar gewoon wat ter plekke. Als ze hun eigen main story line niet serieus nemen kunnen ze deze net zo goed schrappen in volgende games, het sloeg toch al nergens meer op en stond bol van de plot holes.
precies, dus ze zeiken alleen als het in de grote games gebeurt en anders interesseert het ze geen zak opportunistisch gewauwel, laat ze lekker de echte walvissen eerst gaan beschermen en dan eens gaan kijken naar de virtuele of zijn ze bang dat wij na AC4 allemaal in een rubberbootje stappen om harpoenen naar walvissen te smijten gaat toch nergens over dit Maak je aub druk om echte bedreigde dieren en niet om spelletjes Trouwens, aanklagen is er niet bij hoor. Het gaat niet verder dan verontwaardigd reageren en hopen op een stormpje in een glas water zodat ze weer wat nieuwscoverage krijgen