[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Laurels gebruiken voor ascended ring of earrings :)
    zonde imo gok te wagen voor exotic.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe wel als je een prut salvage kit gebruikt ;)
    Voor dit soort dingen spaar ik de black lion kits op.
    (en ik heb inmiddels een stuk of 23 ectosplasms uit salvagen gehaald, dus het werkt wel ;) )

    True, maar die is natuurlijk wel een stuk duurder. Op zich zijn 5 laurels voor een beetje een gok niet een hele grote ramp. 5 dagen de daily en je hebt ze weer terug.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Jullie doen nooit dungeons neem ik aan?
    Fractals elke chest een rare en vaak ook wel een exotic.
    Dungeons doen voor coins die je in kan ruilen voor exotic gear die je wil hebben.

    Karma or vendor 42k karma voor 1 piece.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope, geen dungeons voor mij. Vind ik niet leuk om te doen. :p
    Ik gebruik de goede! Ik heb er verdorie nog maar 13 en nog nooit iets fatsoenlijks gesalvaged. :mad:
    Misschien komt er deze keer wel wat fatsoenlijks uit. Zometeen eens proberen.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Idem als Dulle, ik vind de dungeons ook niet echt leuk om te doen. Hoewel ik er toch een keer aan moet geloven. Er is wel wat spul wat ik wil.

    Ach het gebeurt ook bij mij vaak genoeg dat er niet veel bijzonders uit de salvage komt. Misschien is het ook zo dat ik niet zozeer meer mazzel heb alsmeer meer salvage. En ik speel vrijwel uitsluitend met mijn warrior he, zelfs als ik met een ander speel dan zorg ik er altijd eerst voor dat mijn warrior de daily binnen harkt.
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Fractals hebben echt niet elke keer een rare, gisteren personal reward lvl11 fractals gedaan en kwam met 1 exotic en 1 rare eruit. Soms heb je mazzel maar het blijft random.

    De group events (dragons en maw bijv) die een chest geven geven nu wel elke keer een rare of hoger, maar keerzijde is dat het nu nog maar 1x per dag kan.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kijk eens aan, dat maakt het nog zuurder dat ik net laurels heb zitten uitgeven. :+ Dat wist ik niet...

    @Peter: Wat maakt het uit wie de daily haalt? De laurel is toch gewoon account bound, niet soulbound? En voor het miserabel geldbedrag hoef je het ook niet te doen. :p
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die weapon packs zijn sowieso onzin om te kopen, kijk eens op de TP en voor een paar silver heb je al een redelijke Rare. Doe een dungeon 6x en je hebt een 2 hander exotic.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aangezien dat zowat het enige is wat ik van plan was te gaan doen met die laurels leek het me niet onzin hoor. =( Handige manier om eventueel aan wat exotics te komen (of een rare, als je dat nog niet hebt).
    En kopen via de TP is gewoon niet hetzelfde als het in een chest vinden of met geluk krijgen via een laurel vendor. :+ Dat voelt aan als cheaten. :p

    edit: Kom ik in een overflow op Blazeridge Steppes. Dat is ook de eerste keer dat zoiets gebeurd buiten Lion's Arch.

    edit2: De ene Rare die ik kreeg na een draak was natuurlijk precies dezelfde wat ik kreeg toen ik mijn laurels uitgaf.
    Wat precies dezelfde armor was wat ik weken/maanden geleden al gedumpt had. Fffuuu! :+
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Weet niet of je het hebt gezien maar die Laurel vendor heeft meerdere tabs met dingen die hij verkoopt. Je kan dus ook ascended ringen kopen voor 30 laurels.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, viel me vanmorgen opeens op. 30 is nog steeds erg veel, maar nu ik weet dat ik bij de group events eigenlijk even veel kans maak op exotics als bij de laurel dingen kan ik net zo goed voor die ascended dingen sparen.

    edit: Man, ik kan helemaal geen dragons doen. Ik word iedere keer in de overflow gegooid. :mad: Mensen van andere servers komen het feestje blijkbaar even verpesten. Guesting was dus een slecht idee!
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ga alvast klaar staan voor de Shatterer :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tijdens het wachten een lekkere barbecue :+
    [​IMG]
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Laurel is idd accountbound dacht ik. Maar karma niet meen ik... (tenminste wanneer gebruikt). Elke keer in mijn bank droppen vind ik gewoon te omslachtig.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Karma is soulbound inderdaad.

    Maar Laurels neemt geen plaats in in inventory zodat je het niet hoeft te verplaatsen of iets dergelijks, het is gewoon account bound :+

    Trouwens, Zhed's Mantle (exotic level 80) gekregen bij Shatterer, nice :cool:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet 2 keer dezelfde draak op een dag 'mogen' doen is niet leuk :mad:
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mag wel, alleen je krijgt er niets voor. Op XP en progress voor de monthly na dan.
    Deze monthly gaat goed tot nu toe, zit al flink over de helft. Nog een stuk of 35 veterans killen en wat events. Maar dat ga ik makkelijk redden.
    Als je events en veterans wil grinden trouwens, in queensdale waar die corrupted oak event spawned lopen vrijwel alleen maar veteran oaks rond. Met een redelijke respawn rate.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat bedoel ik ook. Maar door ons de chest te ontnemen bij de 2e keer krijg je het gevoel dat het niet meer 'mag' van de devs. Betere gear krijgen door een paar keer het draakje te doen? fuck you! Je mag nog maar 1 keer per dag!
    Lutsers. :+

    En dan ook nog eens guesting waardoor je eigenlijk al blij mag zijn als het je überhaupt 1 keer lukt. :p
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb dit liever dan alleen maar blauwe crap krijgen :+
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan ook dungeons doen voor de gear die je wilt, misschien niet de looks maar wel de stats. Doe CoF maar een aantal dagen achter elkaar en je hebt zo een full set exotics met goede stats.

    Als je dragons doet voor gear om te gebruiken ben je verkeerd bezig, die gear is meer om te salvagen of om op TP te gooien.
     

Deel Deze Pagina