[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Zie ik iets over het hoofd?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat?
    Dat kan toch prima werken bij de nieuwe Xbox?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ook echt niets met Kinect hoor, maar als het straks in veel games verwerkt wordt in de zin van 'Better with Kinect', dan heb ik er gewoon geen probleem mee. Dat is zoals een Mass Effect 3 met optionele voice commands en Skyrim met menu navigeren enzo. Kinect Only ala Steel Batallion, dat moeten we dus echt niet hebben. Ik weet het gewoon zeker dat vooral in het begin we gewoon core games krijgen die misschien wel Kinect hebben, maar dan wel 'Better with Kinect' en dat boeit me dat helemaal niets. Ze willen duidelijk verschilllende doelgroepen aanspreken en core gamers horen daar ook bij, MS wil onze money ook zien, dus ze gaan eeeecht niet al die games bij launch Kinect ONly maken. Doen ze dat wel.....laterz MS.

    Als Milo wordt teruggebracht, maar dan op een andere manier in games kan dat heel tof zijn. Denk je in dat je echt een conversatie met een character in een Fallout 4 zou kunnen hebben en je echt zijn/haar emoties kan aflezen....of ben ik nu teveel aan het dromen? ;)

    Als de geruchten waar zouden zijn, zou de Kinect 2.0 veel acurater zijn nu en zou het echt goed werken. We zullen zien, ik ben geen gelover van dat ding in mijn game-experiences zoals shooters, rpg, action/adventure, racing etc. Geef mij gewoon mijn controller en klaar en laat voor die nieuwe IPs aub de boel gewoon optioneel blijven.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Noem eens een game zonder bugs?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Wut? Ja? Maar wtf, je maakt dat ding wellicht onbedoeld duurder wegens de voice commands (wellicht) en kom op, je koopt daar toch geen Kinect voor of de nieuwe Xbox met wellicht Kinect integriteit? Daar doelt MS ook niet op lijkt me, die doelen op de games, zoals is gebleken bij hun erge inspanningen om games voor de Kinect er uit te poepen (en de hardcore gamers zo even 'vergeten', want qua exclusives is MS de laatste tijd gefaald).

    @ Willem: er zit een verschil tussen games zonder bugs en games die voor geen enkele meter werken (Kinect Star Wars, DBZ Kinect, Sonic Riders en weet ik het wat nog meer).

    En werkt het goed? Nee. Better with Kinect dus? Me reet. Maargoed dat is natuurlijk puur marketing geblaat.
    Vast wss met Kinect 2.0 wel maar daar heb ik een hard hoofd in. Daarnaast, Kinect 2.0 had wat Kinect 1.0 al moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Indrukwekkend hoor.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach onbedoeld duurder. In genoeg consoles zitten waarschijnlijk dingen die het duurder maken en je niks vind of geen gebruik van maakt. De next xbox gaat gewoon weer een normale prijs krijgen. Btw de PS4 krijgt waarschijnlijk ook gewoon de eyetoy erbij.
    Probeer alleen duidelijk te maken dat niet iedereen bang moet zijn voor de Kinect 2.0 die volgens geruchten erin gaat zitten omdat naast de games dat ding ook best handig kan gaan zijn als je het niet voor de games gebruikt.

    Hij vraagt toch een voorbeeld.
    Of moet ik een minimaal een lijst neerzetten :emo:
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    De voorbeelden die jij hebt genoemd qua best handig zijn vind ik niet bepaald handige dingen maargoed.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals de Xbox aanzetten met de controller. Kan de haat nog voor de geest halen uit 2005. ;)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Die haat kwam niet van mij af en kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat die haat er ooit is geweest. Je zet toch ook de tv aan met een afstandbediening.. Het drukken van een knop en iets zeggen (wat hoogstwss echt niet 100procent correct gaat werken) zijn toch wel twee verschillende dingen.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat ik toen ook al riep: het is juist de controller die zo bijzonder is. Meerdere inputs tegelijk mogelijk: springen, schieten, rollen etc, geen noemenswaardige vertraging, accuraat, weinig foutgevoelig en ga zo maar door.

    Motioncontrol is ontzettend beperkt.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    linkje
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Tuurlijk kwam het niet per se van jou af was ook een voorbeeld dat er toen gedoe over was zoals nu over de Kinect 2.0 is.
    Grote probleem wat mensen toen vonden. Was dat ze dachten dat je de 360 alleen zo kon aanzetten en niet via 360 zelf meer en dat het niet ging werken etc. Tegendeel was dus waar en je kan beide. Dit kan dus ook het geval zijn met de Kinect dat je de keuze hebt en dat het uiteindelijk prima werkt.
     
  14. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klinkt altijd mooi en innovatief, maar gebruiksmatig is het vaak een ramp.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Nee duh.
    Dachten ze dat echt? En hoezo zou het niet werken? 8)
    @ Kevf: true. Motioncontrol is beperkt en zal het nog een hele tijd blijven ook.
    @ Dakar: omdat je gewoon niet zoveel elementen van een controller in een game kan implementeren.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja in 8 jaar kan veel veranderen. ;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Behalve je fysieke mogelijkheden. Hoe kan je zonder enige vorm van hardware herladen, sprinten en vervolgens in cover sliden?

    Hoe bugloos Kinect ook wordt, een eindeloze keuze aan invoermogelijkheden met knoppencombinaties kan je NOOIT vervangen door een normale vorm van lichaamsbeweging.

    Dat wil je ook niet. Je wil juist dat die toffe, over de top dingen gebeuren met een paar drukken op de knop.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik hoef dat ook niet.
    Zeg alleen dat voor hardcore gamers Kinect in menu's etc het nog best leuk en handig kan worden.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Helemaal niet. :+
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Maar ik hoef geen Kinect voor menu's, dan betaal ik liever 50-100 euro minder voor de nieuwe Xbox 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina