Dit is mijn Serie A team: Marchetti Konko IF- Barzaglie- Chiellini- Pereira Vidal-Pirlo- Montolivo IF Hamsik IF Cavani- Miccoli
Dit word mijn Serie A team Marchetti Chiellini-Ogbonna-Gamberini- Vidal-De Rossi Robinho-Boateng-Abate Pato-Miccoli Voor het eerst gekeken naar workrates en dit lijkt mij het beste.Giovinco heeft med/med en Robinho high/med dan heb ik liever een half die ook af en toe voor de goal komt.
Ach, Pato is gewoon een hele complete speler. Hij mist alleen strength, maar als je houdt van dribbelen, is hij één van de fijnste spitsen in FIFA. Vind ik ten minste. Maar ik vind Messi ook een genie, terwijl hij afgemaakt wordt door de meeste hier. Die man is niet van de bal te krijgen, nog veel minder dan Ronaldo. Wat je ook doet, die bal kleeft aan z'n voeten. Dat plus zijn snelheid en geweldige schot..
Ligt eraan wat jouw definitie van een complete speler is. Een complete speler in UT is een snelle speler met een goed schot, maar daarbuiten is Pato maar een matige speler.
geen boëtius in TOTW pff EA kijkt natuurlijk nooit naar de eredivsie (op ajax na). eerlijk ik wordt ziek van EA, tis net heroine, dat hele FUT is broke als de tyfus, maar toch blijf je t spelen hehe
Wat vinden jullie een goede / de beste rechtsmid voor een Serie A team? Heb nu Biabiany, maar dit kan naast zijn snelheid eigenlijk erg weinig. Dacht zelfs aan Palacio.
Lamela (niet de if) vind ik geweldig. Palacio is ook goed. Enigste twee goede uit serie A Voor de mensen die pakjes kopen: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2316093.page Hier iemand die 500k besteed en niks krijgt.
Ik speel ook 352 en heb Abate rechtshalf bevalt uitstekend vooral als tegenstanders ook 352 speelt vind alleen Vidal en De Rossi beetje tegenvallen,wou Boateng eigenlijk als cam kopen maar is dat ook goeie optie voor cvm?
Ja maar is wel fijn als 1 cvm ook beetje kan aanvallen had nog niet genoeg coins voor Boateng dus 1st Sneijder gekocht en die bevalt me wel