De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :D

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat ding is me te klein floept zo door m,n vingers.

k moet toch wat te zeiken hebben :9

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe vind jij de accuduur?

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958
    Dubbel

Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Begin beetje teleurgesteld te raken in mn S3. Hij doet t prima, maar net weer van een bankje perongeluk laten glijden, whop heel stuk lak onderkant weg. Dat ding is zo fucking fragiel. Daarnaast valt het scherm toch wat tegen, die witwaarden zijn absurd lelijk vergeleken met een LCD scherm. Gewoon gifgroenwit lijkt wel.

Het verbaast me verder dat de S3 geen fuck waard meer is tegenwoordig. Voor 400piek heb je en gloednieuwe. Dat iPhones daarentegen heel prijsvastig zijn is zonder meer waar. De 4S koop je nog voor meer nu :emo:. Over de 5 maar niet te zwijgen...
    Ben benieuwd waarmee Samsung met de SIV komt. Als ie groter wordt dan de S3 houdt het echt voor kij op en wil ik een zeer fatsoenlijk toestel met geen 5 inch en groter (zoals in de toekomst het geval gaat zijn) vrees ik om toch een iPhone te overwegen.
    Oh ja en nogmaals even over het amoled scherm van de S3: werkelijk waar een grote dramatische catastrofe in de zon. De tering hey. + In het pikdonker een aantal zwarte invlekken erop. Yeah.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Klopt, heb er ook zwarte vlekken op bij een zwart scherm, best vaag. Toestel bevalt overigens wel prima maar dit is wel de laatste Galaxy die ik bestel.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb totaal geen last van de zon. Heb mijn scherm helderheid ook op automatisch staan dus past die zich aan.

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Had ik ook bij m'n Samsung Jet, eerste Amoled toestel...

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    De PS Vita heeft er helaas ook last van :mad:

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat is helaas ook, naast de onnatuurlijke kleuren, één van de nadelen van OLED.

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik snap dat het een geintje was, maar ik wil er toch even op reageren.

M'n zwager kreeg van de week ook zijn iPhone 5 binnen. Hij kwam van een Nokia N8, dus een hele verbetering zou je zeggen.

Ik werd ingeschakeld om dat ding in te stellen en dergelijke. Wat een gedoe zeg om muziek op dat ding te krijgen, iTunes is door de jaren heen zo mogelijk nog slechter geworden 8)
    Met als kers op de taart het instellen van ringtones, ik ben er nog steeds niet achter hoe ik toch in godsnaam een nummer als ringtone in kan stellen :x

Voor een toestel wat zo enorm gebruiksvriendelijk zou moeten zijn, had ik er wel aardig wat moeite mee.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dit is ook een van de redenen waarom ik voor android kies. Het is veel uitdagender.. en zeg nu zelf is Android echt zo ingewikkeld?(als dat iphone gebruikers beweren?)

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, moeilijk in te schatten omdat ik zelf gewoon goed met computers om kan gaan. Maar voor iemand van onze generatie is Android naar mijn idee veel makkelijker om te gebruiken 8)

Ik heb nog nooit hoeven Googlen hoe ik iets in moest stellen, en ik heb nooit extra software nodig gehad om m'n telefoon met de computer te verbinden. De iPhone 5 werkt uiteraard ook alleen met de nieuwste (brakste) versie van iTunes.. Die oude iTunes vond ik persoonlijk nog best fijn werken.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Ik snap niet dat mensen Android lastiger vinden dan iOS :+, zelfs mijn moeder snapt Android en dat zegt al heel wat :lol:

Crap, blijkbaar heb ik alweer 1,5GB opgemaakt deze maand, moet nog 10 dagen wachten voordat ik weer op maximale snelheid mag :lol:

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Ik vind iPhone kut, de S3 deels ook kut, vind gewoon elk toestel kut.
    Enige qua design mooie is de iPhone, de rest is gewoon te log, te groot of zo fragiel als wat (S:cool:. Ik wacht nog steeds op een Android toestel die er uit ziet ala de iphone 5 qua grootte. Die dingen worden alleen maar groter nu en dat is echt geen goed punt imo.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nederlandstalig en met plaatjes. Kthnxbai.

http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/ringtones/gratis-iphone-ringtones-maken-itunes/

En om een iPhone in te stellen of software up te daten heb je geen pc of iTunes nodig meer. Het enige waar je dus iTunes voor nodig hebt is om er muziek/ringtones op te zetten.
    Ik was ook een beetje skeptisch voor deze nieuwe versie van iTunes maar als je er eenmaal mee hebt gewerkt is hij stukken fijner dan de vorige versie.

Denk dat je vooral de zijbalk mist welke als volgt weer tevoorschijn is te krijgen: http://www.appletips.nl/itunes-11-de-nieuwe-interface-en-zijbalk-activeren/

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Thanks, ik ga er binnenkort nog even naar kijken. Ik had al wel gevonden hoe ik die ringtones kon maken, maar volgens mij had ik dus geen 'Tonen' tabblad bovenin staan.

Die zijbalk is inderdaad een stuk overzichtelijker.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Muziek synchroniseren is toch miet zo moeilijk? Gewoon selecteren wat je wilt op je iphone en bij het tabblad muziek aangeven dat je alleen de aangekruiste muziek wilt synchroniseren.

Ik snap het gebitch van apple users dt android niet gebruiksvriendelijk is ook niet hoor :+

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]tkhWXspmiYE[/yt]

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Het is ook niet zozeer dat android moeilijker is, maar er zijn teveel instellingen. Kijk bijvoorbeeld naar de widgets, bij sommige heb je gewoon 1000 en 1 instellingen wat amper invloed hebt op het werkelijke resultaat.

Verder is Android ook niet veel moeilijker maar het lijkt moeilijker. Je hebt tabbladen van je homescreen maar je hebt ook weer app tabs, widgets tabs etc. Pas was er een klasgenoot die niet eens wist dat die widgets kon op z'n galaxy s3 :confused::confused::confused:

Deel Deze Pagina