1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De eerste boss in de game. Game kan solo idd wat pittig zijn, zeker als je voor je level niet de juiste guns hebt. Let ook op het questlevel. Quests 2 levels hoger dan jezelf zijn al erg pittig om te doen ...
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Als je de melee-tree van Zer0 gaat gebruiken wordt de game solo inderdaad verdomde pittig! Lastige speelwijze en mijns inziens ook niet voldoende goed uitgewerkt om echt tof te zijn.

    Ik keek echt uit naar Zer0 voordat ik de game had, maar vind het helaas de minst leuke character.
     
  3. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    seconded!
     
  4. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk character is het leukst om mee te spelen dan? Ben nog niet ver, dus speel liever nu opnieuw dan dat ik halverwege ben en het nog steeds zo moeilijk is. :D
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook als zero gespeeld, maar dan sniper build. Maar dan nog is het imho de moeilijkste build solo, doordat de special ability maar zozo is.

    Gunzerker en Commando zijn een stuk leuker en beter te doen en de Siren ook als healer.
    Mechromancer is het makkelijkste solo.

    Ik zou voor de Gunzerker gaan, dat character past ook het beste bij de game imho. En je kunt er zeer lekker mee knallen in Gunzerker mode!
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  6. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zat ik ook al aan te denken. Met Mass Effect en andere games was ik ook altijd wat agressiever aan het schieten. Direct het slachtveld in en knallen met die zooi..
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mass Effect is ook een stuk makkelijker, of het algemeen alle delen. Mass Effect 2 is het moeilijkst, gevolgd door 3 en dan 1.

    Borderlands heeft altijd al een pittige kant gehad, maar misschien komt dat ook wel door de soms vrij agressieve respawns.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel enorm jammer van deze game dat je als je coop speelt, alleen de host zijn save wordt opgeslagen. En je krijgt ook niet eens xp voor een quest als je die al gedaan hebt. Echt gaar zeg
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Das niet gaar. Dat is voor balancing. Anders zou je oneindig dezelfde quest kunnen doen en is alle balans in de game zoek. Co-op is juist perfect geimplementeerd!
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm ik snap het idee er best achter hoor, maar maak het dan ook zo dat je in je eigen game verder kan waar je gebleven bent. Nee daar ben je dan nog helemaal in het begin van de game en moet je al die quests weer opnieuw lopen doen voordat je pas bij de nieuwe quests komt :confused:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ook dat is niet zo, want je kunt er op een gegeven moment voor kiezen om de missies die je al gespeeld hebt over te slaan. Dit heb ik nu al 2x gehad.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh dat wist ik niet. Waarom niet gelijk dan?

    Nog even een vraagje: Na de story line, wat is er dan nog? Ik ben daar al bijna bij het einde en nog maar level 25.
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    True Vault Hunter mode (= new game +), sidequests, dlc, loot farming :9
     
  14. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon even met Gunzerker te spelen maar heb uiteindelijk voor de Siren gekozen. Heb verschillende sites afgespeurd en je kunt met haar prima solo'en als je het goed speelt :thumbup:
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Goede keuze, leuke character. Speel zelf veel voornamelijk met Axton. Gewoon omdat de turret awesome is. Maar de siren is ook zeker tof! :thumbs:
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik speel nu met Zer0. Gewoon lekker snipen. Die special skill gebruik ik eigenlijk alleen als ik wil vluchten. :9
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja daar is de skill ook alleen goed voor en daarom is het een suffe character. Alle wapens zijn immers ongeveerd gelijkwaardig op alle characters. Dus kan je beter een character spelen met een interessante skill erbij en snipen!
     
  18. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Zer0 suf? :lol: Dat is gewoon puur persoonlijk. Ik vind zelf Axton en Gaige niks aan omdat de action skills gewoon te sterk zijn. Gooi je turret neer en je hoeft niks meer te doen. Daarnaast is de action skill van Zer0 wel zeker interessant, zijn genoeg builds mogelijk waarbij de action skill geniaal is, zeker op level 50.
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Natuurlijk is het persoonlijk. Daarom zitten we op een forum :):

    Ik heb wel het idee dat zer0 over het algemeen als tegenvaller wordt beschouwd ten aanzien van hoe hij werd geïntroduceerd en wat je er uiteindelijk mee kan. (ook op level 50). Gaige is sowieso over powered ja, maar die werd ook zo geïntroduceerd. Je kan voor Axton ook de meest rechter tree nemen waardoor de uitdaging groter is. De turret neergooien en niks meer doen is er alleen bij als je de middelste tree hebt en dus twee turrets neerzet. Feit blijft dat je minder aan de AS van Zer0 hebt dan van andere chars. Zeker als je sp speelt. En eerlijk is eerlijk, de AS is het enige wat de characters echt van elkaar onderscheidt qua speelwijze.
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Achja, ik vind het geniaal om zo te spelen. Ik speel op PC, dus snipen is wel makkelijker dan op de 360. Verder zijn de rest van de skills van Zer0 super handig voor de sniper. Zoals dat je verder in kan zoomen, wat ook heel handig is voor andere wapens. :) Nope ik vond het een goede keuze.

    In Borderlands 1 had ik altijd Mordecai, maar die was wel echt overpowered.

    Edit: The sarcastic slab en Shooty McFace!!! :lol:_O__O__O_ Ik ging echt ff stuk. :D
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina