[PS4] [PS3] God of War: Ascension

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jun 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind de muziek er niet bij passen

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ik vond de muziek juist wel leuk/erbij passen. :+ ...Maar ik sta dan ook niet bekend om mijn geweldige muzikale smaak. :p

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Morgen demo.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Reviews zijn online, veel 7/7,5. Zoals verwacht beetje een nutteloze prequel terwijl de franchise er niet op vooruitgaat. Vond de demo ook slaapverwekkend.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had eigenlijk wel hoger verwacht. Niet dat ik dacht dat er vernieuwingen in de game zaten, maar ik had wel het idee dat het kwalitatief gewoon een heel prima GoW game was.

Al hebben de trailers me misschien wat laten foppen. De E3 demo vond ik best saai.

Maar goed dat ik nog geen pre-order had geplaatst. :p

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had ook hoger verwacht. Niet dat ik nou gedacht had dat er veel nieuws aan de game zou zijn maar gewoon puur op basis van AAAA produktie en setpieces

maar ben er niet rouwig om want Bioshock komt er ook al weer aan en ik heb nog een berg games om uit te spelen

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb PS+ maar weer laten aflopen omdat ik even door de bomen het bos niet meer zag. 8) Kan gelijk de helft van mijn backlog weggestreept worden (voorlopig) en kan ik me richten op de games waar ik daadwerkelijk geld aan heb besteed.

En ondertussen blijf ik vrolijk Guild Wars 2 en Minecraft spelen en negeer ik al die games. :+ Dat schiet eigenlijk ook niet op.

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Hij krijgt met name 8'en hoor. Maar goed, niet dat dat veel verschil maakt met 7/7.5. :+ Daarentegen gaat 't ook met name om de multiplayer die nogal een flop blijkt te zijn. Dus vandaar dat het cijfer ook lager ligt bij de meeste. De singleplayer blijkt gewoon sterk te zijn. Daarvoor koop ik GoW ook, niet voor de multiplayer.

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/god-of-war-ascension/critic-reviews

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ik hem nog een eens ergens oppik zal dat ook zeker niet voor de MP zijn inderdaad.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mehhh. Zit ook verder niemand op te wachten denk ik. Komt ooit wel

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan dat er een nieuwe GoW in de schappen ligt. Dit is compleet mijn genre. Dat het GoW1/2/3 in hetzelfde jasje is maakt me dan ook geen bal uit. GoW1/2/3, Chains of Olympus en Ghost of Sparta heb ik allemaal stuk voor stuk gigantisch van genoten. Dus dat zou bij deze game niet anders zijn.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Waar heb jij het nou weer over. Hoezo zit niemand erop te wachten. Er zitten genoeg mensen te wachten op de deze game.

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Kratos is en blijft geweldig. Maar voorlopig laat ik deze even voor wat het is. Flinke back-catalog aan games en inmiddels begin ik nu ook al prequel-moe te worden. Prequels zijn gewoon de nieuwe zombies........
    Dit neemt niet weg dat GoW:A er toch wel een keer gaat komen, alleen heeft deze gewoon niet de 'ik moet hem hebben' gevoel bij mij wat alle vorige wel hadden.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat dat echt wel meevalt.. Niet zoveel hype als bij GoWIII.. denk veel minder vraag.. iedereen die ik ken die zo hyped was en niet kon wachten op 3 kijkt dit "filler" deeltje wel ff aan. Ik zelf ook. Denk echt niet dat er 2 miljoen eerste maand verkocht worden van deze

Als ik edge moet geloven is de game ook lang niet zo afgewerkt, onzichtbare muren, glitches etc... gewoon een laatste push net als Gears 3.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2013
  18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Van mij had de game ook niet gehoeven hoor. GoW III had het einde moeten zijn, maar ik denk niet dat er niemand is die op deze game zit te wachten. Ik haal hem zelf ook niet direct, maar ik ken genoeg mensen die hier wel op zitten te wachten. Het probleem zat hem toch het meeste in het feit dat er een MP inzit en dat veel mensen denken dat de sp het ondergeschoven kindje zal zijn. Dat is wat mij in elk geval zal tegenhouden.

Als ik andere sites moet geloven is het weer een topgame, en andere sites zeggen dat het weer meevalt en de slechte GoW is geworden. De recensies lopen nogal uiteen, dat is altijd een slecht teken, maar GoW had ook de schijn tegen en dat is volgens mij echt omdat ze zo stom zijn geweest er een MP in te stoppen en dat ook nog eens zoveel aandacht te geven in de media.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dan zal ik het ijs maar breken: ik zit er op te wachten. :+

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit er niet per se op te wachten, maar heb wel een pre-order staan. En perfecte gelegenheid om eindelijk eens Chains of Olympus en Ghost of Sparta eens te spelen. Die eerste heb ik ondertussen bijna uit :+.

Deel Deze Pagina