In deel 1 & 2 vond ik het vet als je Cole tegenkwam, hoe hij in die beide delen geïntroduceerd werd in de campaign was gewoon fantastisch, one man army locust killing machine, in deel 3 vond ik hem daarentegen superirritant. Hoop echt op een leuke campaign maar ben bang dat saaie personages (naar mijn mening in ieder geval) de pret voor mij deels gaan bederven.
Ik zag net bij een stukje over Judgment iemand in de comments dit zeggen: Some of the hardcore fans from the Epic forums managed to get their hands on this game during an LA event and said it was pretty solid. Tja...
[yt]PM2vEEV4III[/yt] yay [yt]q3LxSgABgMk[/yt] Competitive community is er ook al mee bezig.. gelul allemaal met al die haat
Met Dom zn eigen avonturen aan het beleven. Marcus kwam Baird en Cole pas tegen in Gears 1.. Dom kent ie al zn hele leven en Baird en Cole kennen elkaar ook al vet lang. Deze draait dus alleen om Baird en Cole (en die 2 nieuwe)
Echt zo'n standaard trailer. Maarja ik kijk uit naar de game, in ieder geval weer wat vernieuwing. Ik ga wel eerst kijken wat de game gaat doen in de eerste week, misschien dat er wel een aanbieding komt ofzo Ik vermaak me nog genoeg met Gears 3.
De meeste 'haat' voor deze game stamt toch van de recreatieve spelers denk ik en niet van de competitieve community, competitieve spelers zullen denk ik minder druk maken over bijv. lack aan aantal maps en removal Locust uit MP toch? Dit soort dingen lijken mij meer impact te hebben voor recreatieve spelers en dus meer reden voor hen om kritiek te hebben.
http://www.vg247.com/2013/03/08/xbox-360-tech-hasnt-hit-its-limit-yet-argues-epic-games/ Interesting. Voor de mensen die de game gespeeld hebben, bij GK Showcase bijvoorbeeld. Is hij echt duidelijk mooier dan Gears 3? Uit de campaign videos kon ik wel ophalen dat bepaalde effecten inderdaad echt wel mooier zijn en de boel is idd ook flink kleurrijker...maar zoals Epic en PCF het hier beschrijven zouden er grote verbeteringen zijn. En hieruit valt wel op te halen dat Epic en PCF de nieuwe Xbox nog niet nodig vinden...persé.
heb geen zin om hele topic door te zoeken, maar weet iemand of horde nog steeds in zit? En voor de rest van al die gasten die de game afkraken, jah ga lekker cod spelen of zo. Ik heb alle drie delen thuis liggen omdat het vet game is en al die cod games woorden na een tijd saai als de motherfuker. 7 of 8 delen en ze zijn in precipe hetzelfde, run gun and no skills requiered. Gaat het net lekker spawnt iemand achter je met een bazooka boom over,WTF denk je zo. Alle delen van cod maar door verkocht na een tijd. Dus noobs STFU over GEARS!!!
jammer geen horde en toch pre-ordered. Ben heel benieuwd wat die game gaat brengen. campain wordt zo wiezo vet
Vroeg net aan een goede vriend of hij Judgment ging halen, maar hij zegt hetzelfde...ze lopen de boel flink te downgraden. Bullshit dat de Locust eruit is enzo. Ik begrijp dat ook echt niet, het was juist zo cool met de Locust erin. Hebben ze uberhaupt een reden gegeven waarom ze weg zijn uit de MP?
Volgens EPIC omdat er niet gespeeld wilt worden met Locust. Grootste bullshit ooit als je het mij vraagt, maar je weet hè...
Hopelijk gaan genoeg mensen bitchen na release dat Epic het juist weer erin moet stoppen...mja..zal wel niet. Echt bullshit iig. Het is gvd waar GoW op gebaseerd is.