Klagen om een stel pixels ... Sorry. Maar de gemiddelde gamer heeft geen harpoen bootje in z'n haven liggen... Sterker nog, die heeft nog eens een haven Ach, je moet je ergens druk om maken he!
Vind aan deze ´setting´ echt geen ene klote aan. Had AC 3 gekocht en na 2 dagen weer de deur uit gedaan, verschrikkelijk spel. Ik heb veel liever AC zoals in AC 1-2-3, maar het is niet anders ben ik bang.
Heb ergens gelezen (dacht Polygon preview) dat het deze keer niet met Desmond is maar met een guy van Abstergo...
Vreemd.. Het verhaal van Desmond is nog open na het einde van deel 3. Maar goed, 't zal wel. Desmond interesseerde mij ook niet veel. Het gaat mij toch allemaal om het gebeuren binnen de Animus.
'Piraterij in AC4 niet geschikt voor kinderen' De piratensetting in Assassin's Creed 4: Black Flag is niet zo luchtig als in Pirates of the Caribbean, en dus niet geschikt voor kinderen. Dit zegt lead content manager Carsten Myhill, voor het geval we het gigantische PEGI 18-logo in de trailers vergeten zijn. Maar Ubisoft gaat verder dan dat: Assassin's Creed 4 moet alle clichés achter zich laten, zoals planklopen, de papegaai op de schouder en een haak als hand. "We geven piraten de HBO-behandeling, de realiteit." Dat is nogal een vergelijking om te maken. We zijn benieuwd of Ubisoft daar inderdaad in slaagt, of dat ze uit hun nek aan het Parlez'en zijn.
Het gaat hier duidelijk om PC of next-gen console graphics, want dit gaan de 360 en PS3 echt niet doen. Ik zie het allemaal wel met deze.
Verassend genoeg weer 4 special editions: http://games.fok.nl/nieuws/591770/1/1/100/vier-speciale-edities-voor-assassin-s-creed-4.html Waarom zoveel verschillende edities? Beetje overdreven vin dik, maar goed.
ziet eruit alsof ze de naval gedeelte van ac3 in ac 4 hebben gestopt want ik zie geen verschil er tussen. Heb beetje gehad na 5-6 delen van ac gespeelt tehebben om eerlijk tezijn.