Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb even een dikke vette backlog gemaakt, met 60 films die ik nog wil/moet zien. En ook met een aantal series, welke series mis is nog?

Heb ik al gezien of ben ik mee bezig maar ga ik sowieso af kijken (ook HIMYM)
    Anger Management | t/m 1x10
    Dexter | t/m 3x08
    HIMYM | t/m 7x24
    Californication | t/m 6x01
    White Collar | t/m 4x10
    Suits | t/m 2x10
    Prison Break | Alles
    Blue Mountain State | Alles
    Pacific | Alles
    2 1/2 men | Alles met Charlie

De volgende series heb ik nog staan die ik wil gaan kijken en dus nog niet aan begonnen ben:
    Band of Brothers
    Banshee
    Broadwalk Empire
    Homeland
    Ray Donovan (moet nog beginnen)
    Sherlock
    Twin Peaks
    The Wire
    Mad Men
    The Sopranos
    The Corner
    Entrouage

Welke series mis ik nog, die ik zeker moet gaan kijken? maakt dut niet uit of het series zijn die al lang gestopt zijn!

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Breaking Bad,
    Chuck,
    Arrested Development,
    Game of Thrones,
    Parks and Recreation,
    The Walking Dead,
    The Office US (UK is ook tof maar heel kort),
    Modern Family,
    Shameless,
    Community,
    The Big Bang Theory,
    Generation Kill,
    Misfits,
    Louie,

:D

3. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Meh Lost. Begon erg veelbelovend, ook de flashbacks waren cool. Het hele mysterie was gaaf, maar na een tijdje werd het gewoon zo belachelijk en totaal niet boeiend meer. Misschien dat het komt omdat ik het niet 'vat' hoor maareh....er kwam na een tijdje een stukje en toen had ik echt zoiets van...seriously?
    We need to move the island.....
    En toen dat hele gebeuren van
    dat ze terug moesten gaan naar het eiland, terwijl ze net weer thuis waren...pfff..nah man.

Dacht dat het al vrijwel zeker maar, maar guess not...

The Next Season of 'Dexter' Will Be the Show's Last (at Least According to Les Moonves)

The seventh season of "Dexter" wrapped on December 16, having introduced one major change that somehow didn't end up feeling all that different by the finale's end. The long life that "Dexter" has enjoyed on Showtime hasn't done the show any favors in terms of its need to maintain the status quo of its premise -- Dexter (Michael C. Hall) is a forensics expert by day, serial killer by night who always has to be on the verge of being exposed without actually being exposed, because that would disrupt the series. It's one of the reason's the show's felt stuck in stasis in the last few years, even with the recent developments involving Deb (Jennifer Carpenter) -- no serious consequences could come for Dexter until an end was in sight.

When "Dexter" was renewed for a seventh and eighth season in November of 2011, many assumed that the show's final arc had been set -- except that Showtime has refused to confirm the now upcoming eighth season, set to start on Sunday, June 30, as the last. However, Leslie Moonves, president and CEO of Showtime's parent company CBS Corp., has been less hesitant. According to Broadcast & Cable and Entertainment Weekly, he referred to the upcoming season of "Dexter" as the final one at a conference yesterday: "We have Ray Donovan coming on, with Liev Schreiber, which comes on with Dexter‘s last season starting in June."

Slip up or spilling of the beans? Showtime has elected not to comment on or confirm Moonves' statement. While the series does seem to running on fumes, narratively, its ratings were higher this past season than ever, making the prospect of a semi-graceful exit a little less certain. It's obviously a valuable property for Showtime, and one they're using to boost and draw attention to a new, untested series. "Homeland" has become a hit and an award-magnet for the network, but with "Weeds" over and "Dexter" coasting toward a yet-undetermined end, it's going to have to bear the burden of being the network's flagship series.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lost is juist mooi op dat gebied. Ik wou ook dat ik het keek toen het nog bezig was want het is echt een serie waar je na gaat praten met anderen en dat je bezig houdt zonder dat je het kijkt.

Once you get lost, you'll never go back :+

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Toegevoegd, nu nog 850 episodes te zien 8)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Following renewed voor een tweede seizoen. :)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb op IMDB gezien dat David Simon ook een serie genaamd Treme heeft gemaakt. Schijnt erg goed te zijn, ik ga daar mee beginnen denk ik.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Mooi, vind het nog steeds leuk om te kijken elke week.

Bluestone 42 is ook begonnen nieuwe comedy serie van de BBC speelt zich af in een leger setting.

http://www.imdb.com/title/tt2708572/?ref_=sr_1

[yt]MmtDC208LRw[/yt]

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Check een paar pagina's terug heb daar me mening gegeven over de serie. :)

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Tof. Hopelijk letten ze er wel op dat ze bepaalde dingen niet meer zo voorspelbaar maken. Zoals ook deze episode:

Joe wordt overgeplaatst maar ontsnapt, het meisje wordt vrijgelaten maar wordt gepakt door die ene tech dude die toevallig op dat moment daar aankomt... tja. Maar er zaten ook weer de nodige spannende momenten in; dat blijven ze wel goed doen.

Trouwens even een wilde gok: ik denk dat Debra Parker, Roderick Usher wel eens kan zijn. Ze hebben het er steeds over dat "die persoon vast niet echt Roderick heet, maar dat het een alias is". Ook is dat een belangrijk persoon in een verhaal van Poe zeggen ze steeds, en wat gaf zij aan het einde van aflevering 2 aan Joe? Een boek van Poe. Waarom laten ze dat zo expliciet zien? Ook in de aflevering van vorige week zag je wat over haar verleden (dat de misbruikt is), dus is ze eigenlijk een prima 'kandidaat' voor Joe om zich bij aan te sluiten. Toen ze het huis omsingeld hadden waar Emma, Paul en Jacob zaten los Roderick het op. Hoe wist hij/zij/het die situatie daar? Parker was er de hele tijd bij en wist precies wat de zwakke plekken waren. Dat die ene vrouw van het andere team opeens die buddy van Ryan Hardy neerschoot en zei 'Roderick sent me', dat had best wel eens Parker kunnen zijn die haar het seintje gaf. Ook heeft Parker eigenlijk de leiding over dat hele korps, en verbiedt ze Ryan vaak om ergens heen te gaan, en nog meer van dat soort dingen. Just a thought.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Haha, succes met je backlog Exionche. Begin ook steeds een grotere backlog te krijgen op het gebied van series en films. Ook al die kut rewatches die ik er tussen wil. Zit nu in S03 van Dexter, ga vervolgens aan de slag met Lost, dan The Wire.

In de tussentijd beide seizoenen van Game Of Thrones nog eens bekijken voordat S03 komt, maar dat is volgende maand als dus gaat never nooit lukken. Maar eerst rewatch voordat ik S03 check, dus backlog nu als S03 GoT. Rewatch van Arrested Development voordat S04 komt in mei, gaat niet lukken, maar is zo awesome dat ik S04 wel meteen check, en dan een rewatch van Breaking Bad voordat S06 komt in juni, nu weer bij S02 maar gaat ook niet lukken. En dan zijn er nog een aantal series die ik wil checken + Chuck en Parks and Recreation nog eens proberen..... :'-(

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Wire - Echoes (tribute video) | SERIES FINALE 5th ANNIVERSARY

Van de gast die ook die Breaking Bad tributes maakt.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heeft iemand Sons Of Anarchy afgekeken? Zit nu aan het einde van S4 en het blijft maar drama en gtst ellende man, trek het echt niet meer.

Word't nog minder treurig of kan ik beter maar gewoon eruitstappen?

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Shiiiiiit :D.

Dit vind ik ook een toffe scene. Voordat ik van The Wire afwist zag ik deze scene toevallig ergens op tv en toen dacht ik al; die serie moet ik gewoon zien.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop dat ze dan schrijvers in het budget toelaten.

Beste zin van de vorige aflevering: "He hasn't been to school in over 2 days." Dat is dus 3 dagen, zeg dan gewoon 3 dagen.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik de vorige ep wel wat spannender vond dan de eerste paar afleveringen, vorige week was ik er helemaal klaar mee en nu uit pure verveling heb ik toch nog deze aflevering gekeken.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond 5 prima. Dat GTST gehalte had ik alleen bij seizoen 1 eigenlijk.

Moet altijd lachen om die scene.

Is gewoon 2 dagen eigenlijk. Engels is ook soms een rare taal. :)

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Grimm is weer begonnen :)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha. Ja toen dacht ik ook van wtf is dit nou weer? :9

Ben nu bij S02E03 trouwens. Taking it slow. Vind het niet echt een serie om razendsnel achter elkaar te kijken.

Trouwens, vraagje:

Valt het jullie ook op dat er tegenwoordig nog maar heel weinig afleveringen van series op binsearch staan? Ook niet op SpotLite vaak. Ik kijk nu meestal gedwongen via btvguide.com omdat er geen download beschikbaar is. Maar die kwaliteit is dan vaak crap, meestal nog niet eens 480p.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Niet echt een serie, maar dit is wel verreweg mijn favoriete programma Shark Tank.

Concept is simpel, 5 investeerders en ondernemers die hun bedrijf komen pitchen voor een investering. Concept is al redelijk oud (Dragons Den), maar Shark Tank heeft erg leuke investeerders. Mark Cuban is sowieso een baas en Kevin O'leary is ook geweldig.

Deel Deze Pagina