Je moet Origin in het Engels instellen. Vervolgens SimCity uninstallen en opnieuw installeren. Dan is de game in het Engels.
Dat is momenteel ook mijn instelling . Gisteren 1x online gekomen, daarna weer geprobeerd en kreeg ik alleen een zwart scherm toen ik Sim City (kon) opstarten. Ach, het heeft geen haast.
Vanochtend nog ff gekeken, zag dat er 2 european west servers bijgekomen zijn. Nu 4 totaal dus. Kheb zelf in 3 een stad aangemaakt, hopelijk pakt dat goed uit . Maareh, lijkt mij wel leuk om wat samen te spelen. Is er nog plek?
–]MogusMaximus 644 punten 11 uur geleden Who knew the SimCity Limited Edition name was referring to it's capabilities?
Huh, bestelling bij CDkeyshare is van complete naar pre-order gegaan. Beter krijg ik vanavond gewoon een key, lol. Niet dat ik toch snel kan spelen zo te lezen met de servers.
Ik heb toch al 12uur kunnen spelen en had me key gistermiddag pas. Wat een verslavend spelletje is het toch. Toen ik 184k inwoners had even de belasting op 20% gezet en was daarna 2 miljoen rijker... ook een manier om overnieuw te beginnen. Maar wat een werk zeg om het verkeer een beetje op orde te hebben. Toen ik minder kruispunten had ging het een stuk beter. Nu in het engels downloaden en vanavond in multiplayer overnieuw beginnen.
Ja, gamekeystore.net heeft vanochtend de codes verstuurd. Had gister wat mail contact met ze, crappy Engels maar redelijke service. Ze zeiden 7-8 maart en vanochtend dus gekregen. Prima wat mij betreft.
Crappy Engels kunnen ze wel inderdaad Dan ga ik ze nog maar weer even lastig vallen hoe het met de codes zit, op de site staat de 8ste of de 9de Oh shit, ik krijg de code pas op de 9de , ach.. Kijk ik nog wel even naar de kont van Lara Croft..
Is een weekie iedereen voor zich laten 'inspelen' niet beter om straks 1 over de top Region te maken? M'n key is ook binnen, hark nu het spel naar binnen van Origin.
Gewoon een ''kijken hoe het gaat''regio maken toch? Als het goed gaat houden we hem en anders maken we een nieuwe? Kun je gelijk goed kijken hoe het werkt qua samenspel.