Ik heb zo het gevoel dat Penny binnen enkele weken een huwelijksaanzoek gaat doen aan Leonard. Was ook al heel dichtbij tijdens de Valentijnsdag aflevering.
Hooguit tijdens de season finale anders denk ik dat dit pas in het laatste seizoen gaat gebeuren (wanneer dit ook mag zijn). Denk wel dat ze vrij snel gaan samenwonen
Vond t juist niet zo'n bijzondere aflevering. Wel leuke dingen die er gebeurde, weinig grappigs eigenlijk.
Wat er bijzonder aan was, was dat ze van Howard een dieper personage hebben weten te maken. De ep was misschien wat minder grappig dan vorige weken, maar ik vond hem qua verhaal erg krachtig, en die scene aan het eind vond ik erg goed gedaan.
Ja oke, kwa verhaal enzo was het wel een goede, er gebeurde een keer echt wat en t is wel een toevoeging. Maar toch het blijft een comedy en ik heb volgens mij geen 1 keer hardop gelachen alleen wat glimlachen. Kan zo maar dat als ik hem nog een keer kijk dat weer heel anders is hoor maar toch.
Vond hem niet super, maar wel ok. Deze zin van Sheldon blijft mooi: "Also, did you have a dog? I found what appears to be a battery-operated chew toy"