Op een gegeven moment had ik elke camo, attachment, gun etc gekocht, terwijl er nog genoeg kistjes zijn. Geld is echt no problemo in dit spel.
Al moet je er tijdens de story line best wel zorgvuldig mee omgaan. Dit waardeer ik wel in de game. Het heeft zijn charme, Micro Krediet.
aaah ik vind het echt een heerlijke game beste game van dit jaar voor mij tot nu toe zonder twijfel... ook de andere characters inde game.. de bad en good guys zijn zo vet gewoon!! en alles voelt gewoon ''goed'' de jungle.. de SQ .. HET ENIGE minpuntje heb ik met t wapen systeem dat je je silencer er alleen in safehouses af kan doen...de rest echt een droomgame! (daarin tegen vond ik trouwens far cry 2 helemaal niet, daar voelde de omgeving niet lekker... en die heb ik nooit verder gespeeld later liggen) net mn 1e kamp met stealth overgenomen geweldig!! alleen nu nog proberen een kamp met stealth over te nemen ZONDER dat er dieren zijn... is dat jullie vaak gelukt?? dats nog best pittig... dag of nacht... (heb inmiddels silenced sniper)
Helemaal niet moelijk imo. Gewoon zorgen dat je het alarm uitzet en daarna iedereen met de bow of een silenced wapen afmaken.
Mooi, maar hoop niet dat alle wapens die ik al verzameld heb ook gereset worden. Nu kan ik deze game, moet de co op namelijk ook nog, wel op de 1.000 halen. Ik wil dat gaan doen als ik alle SP achievements heb en dat duurt ook nog wel even, zitten een paar langdurige tussen.
Misschien al eerder gevraagd: Zijn de ergerlijke checkpoints van Far Cry 2 uit deel 3 weggelaten? (je schoot iedereen overhoop en 2 tellen later rij je weer langs en iedereen leeft weer). Zit te twijfelen tussen Tomb raider en Far Cry 3!
als je voor een LANGE speelduur zoekt zonder meer far cry 3, retegave game en lange speelduur Over die checkpoints weet ik het niet maar zover ik weet respawnen die mobs niet zo
Deze game ook spelen met Jimmy Hendrix - All along the Watchtower op en dan wietvelden affikken. Gewoon omdat het kan.
En nu straks infinite fun en money met de reset optie. Wel jammer dat die reset optie niet wat uitgebreider is, maar wie weet, ooit.