[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Wat klinkt goed 8)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De sarcasme 8)

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Jij bent maar moeilijk te peilen soms :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp zulke tjappies niet hoor, echt even serieus. Lara was juist een fucking plastic pop in de voorgaande delen vergeleken met deze Lara. Dit is een character die er echt staat en persoonlijkheid heeft, waar je in voorgaande games gewoon een nietszeggende character had. Het is voor sommige fans gewoon nooit goed.

Ik heb trouwens DLC codes bij mijn versie gekregen, waaronder een extra tombe.Weet iemand wanneer je die tegenkomt en hoe je weet dat het die tombe is? :)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2013
  5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    zo mijn 100% gameplay behaald. multi play is gewoon stom! ik ben nu bezig met uncharted 3 en daarna assasins creed 3.

\o/

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nu pas? Je had er al vet veel tijd in zitten zei je

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ben het hier helemaal niet mee eens. Lara Croft is de vrouwelijke variant van Indiana Jones, een geharde avonturierster. Nogmaals, jammeren en huilen zorgt er niet voor dat ze ineens persoonlijkheid heeft. Niet meer dan de vorige delen. Het is me wel duidelijk dat je de vorige TR delen helemaal niet tof vond, want je loopt wel erg te drammen dat deze Lara ineens zo fantastisch is. Grafisch is het indrukwekkend, en daardoor lijkt de presentatie beter. Maar ik vind echt niet dat Lara ineens meer diepgang heeft.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze heeft wel degelijk meer diepgang... en ze is een geharde avonturierster zeg je.. neem aan dat ze niet zo is geboren he.. young indiana jones was ook niet DE indiana jones van de films. Sorry hoor maar dit is een van de vetste game sinds tijden en vind al dat gezeik op Lara onterecht. Ene x willen gamers vernieuwing (waar deze serie echt hevig aan toe was), andere x zijn veranderingen (lees in dit geval: vooruitgang) niet goed

10. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Deze Tomb Raider laat zien hoe Lara een bad ass chick is geworden.

Het is niet voor niets een reboot.

Sommige mensen willen dit maar niet begrijpen.

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb de laatste 5 bommen eergisteren wezen zoeken en gevonden. Ja ik heb dus alles gespeeld. idd genoeg tijd ingestoken. ik wou het even vermelden want vandaar dat ik 2 dagen niet meer in deze topic gereageerd heb!

Ik heb trouwens per ongeluk een mp pack gekocht ik dacht dat het een singleplay map was!

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar zit je helemaal fout gozer. Ik vond Underworld zeer gaaf en ik merk wel al dat ik de uitdagende puzzels wel mis in deze TR, maar dat gaan we misschien in het vervolg zien dan. Maar ze heeft wel degelijk meer persoonlijkheid vind ik hier hoor. Hier zien we een jongevrouw die voor het eerst kennis maakt met echt gevaar en dingen die ze niet kent...juist heel gaaf gebracht, vooral in het begin, hoe ze hier 'kennis' mee maakt. Ik zit nog niet extreem ver in de game, maar wellicht kan ik nog veel meer voorbeelden opnoemen op het eind.

Lara praat nu gewoon tijdens de gameplay ala Drake en dat is ook een toffe veranderingen. Nah sorry man, Lara was totaal niet interessant in de vorige TR games, absoluut niet en dat vind ik dus nu echt wel.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als je de game hebt uitgespeeld kun je dan terug in de game om alles te verzamelen en te ontdekken?

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel de game met een Turtle Beach X12 headset en een surround kastje ertussen nog en het is echt geweldig. Je hoort gewoon echt alles nu, laat toch weer zien hoe belangrijk geluid is in games, in deze echt fantastisch in elk geval.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, kan ook al gedurende game, maar ook na het einde ...

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De game is ook moeilijk te vergelijken met de oude TR games. Die zijn gewoon oppervlakkig.
    En past prima in de tijd dat ze uitkwamen. Laatste tijd is het een trend om game characters meer persoonlijkheid te geven en meer een verhaal te vertellen. De game probeert met een reboot wat serieuzer te worden. Prima imo.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat zeker. Maar ik heb net mijn eerste tombe gehad, de downloadable tomb was het en hoe tof het ook was met het vuur element, het was erg erg makkelijk EN echt te kort. De puzzels waren juist best uitdagend in Underworld soms en dat is gaaf. Beetje jammer dat ze te simpeltjes zijn in deze, maar dat is iets wat we hopelijk in de sequel gaan zien dan. :)

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die puzzels komen toch niet meer terug. Net als alle andere spellen wordt alles op de casual markt afgestemd. De puzzels in dit spel zijn gewoon een belediging van je intelligentie. Als je een tombe binnen komt lopen weet je al wat je moet doen. Daarom komen er steeds meer shooters op de markt. Mensen willen geen moeite meer doen. De puzzels in Uncharted sloegen ook al nergens op.

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik heb een hekel aan puzzelen, dus ik vind het niet erg.:9

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het wel gehad met die puzzels eigenlijk. Vond het vroeger leuk maar heb zoveel games gespeeld waar je dat moest doen ben er wel klaar mee. Geef mij maar een goed verhaal nu en meer serieuze games.

Deel Deze Pagina