Fuuuu, ging even aardappelen schillen en zonder verder na te denken dus afgesloten. Nu in de wachtrij.
Re: Sim City V Als ik dit zo lees en de multiplayer mogelijkheden zijn dat toch wel erg mooie details die ze erin verwerkt hebben. Kan dat uitbreiden van gebouwen met meer (zoals ziekenhuis, school, politiebureau)? Hebben die trouwens nog steeds dat belachelijk kleine bereik waardoor je weet ik hoeveel van dat soort gebouwen nodig hebt?
Ik weet niet op welke server ik zat, kom er nou niet meer in. Had ook een gesloten stad gemaakt. maar als mensen willen kan ik wel een invite sturen als ik er weer in zit.
SehNL - Seh - Education SpauldingST - Jorrie - Electronics Epiloque - McSparkle FiiNL - Fiasco carnage nl-carnage nl Vixae - Inferius Brazke_NL - Braske Olds98 - Ch®is Da_Houseman - dahouseman HamlapNL - Peter_Aragorn EnricoJulian - VanDen next!
Ik lees op internet mega veel slechte reacties. Vinden jullie het spel ook zo tegenvallen? Ik dacht er over na Sim City aan te schaffen namelijk...
Dat slaat nergens op. Heb nu al ruim 8 uur kunnen spelen en ik zou hem zelf 4/5 geven tot nu toe. Dit zijn gewoon allemaal nerdragers die aan het huilen zijn omdat ze niet kunnen spelen door de server .
Ik lees wel kritieken die, als ze waar zijn, voor mij de fun uit het spel halen. Bijvoorbeeld kleine steden, beperkte settings, etc. En een grote kans dat er dus een shitload an DLC komt zoals bij de Sims.
Dat laatste is sowieso al duidelijk, EA gaat de game helemaal kapot melken (en ongetwijfeld ook al kapot geknipt met content dat later als DLC komt).