[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat was een misquote van dat magazine. Een officiele statement is niet gegeven, wat mij tot mijn conclusie was gebracht van characterskins. De competitive spelers willen niet met Locust spelen, dat klopt. Locust is in het nadeel, groter en op alle maps nadeel. Oldtown en Locust is een garanteed loss op dat hoge niveau

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ach ze proberen wat nieuws, hopelijk pakt het goed uit, de verhalen zijn meestal erger dan wat het in werkelijkheid is. Het is ook een kwestie van wennen straks. Mijn pre order staat in ieder geval en zodra die uit is haal ik de season pass direct.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    verder gaat alles goed 8)?

4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoezo specifiek op Old Town?

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoogte verschil, Cog begint bovenin eerste ronde. Tweede ronde right hand bij Boomshot

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dat ligt toch dan aan map design.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, nu kan je tenminste met hoogteverschillen in iemands nek springen! :+

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Iets nieuws proberen is niet erg, maar sorry, dit vind ik fucking gay. Het was juist cool die variatie tussen characters. Geef dan in elk geval de mogelijkheid om Locust te kiezen of niet, dus als je hater bent dan kies je CoG en zo niet dan kies je Locust. Het is op zich wel tof dat je nu van hoogtes kunt jumpen enzo.

Ik zag dit op NeoGAF. De Locust zijn dus niet volledig verdwenen uit de MP?

Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
  9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Overrun is Beast en Horde gemixt en class based. Dus Cog vs Locust, maar uit regular mp zijn ze verdwenen

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom hebben alleen recreatieve spelers problemen met weinig mp maps? Hoe meer je speelt hoe sneller ze vervelen toch? En hoeveel procent van alle spelers zijn competieve spelers?

Games zijn toch recreatie?

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat de competatieve spelers maar op een handje vol maps spelen. Dus zij spelen sowieso al op weinig maps. Alleen de recreatieve spelers willen natuurlijk zoveel mogelijk

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gisteren nog Gears 2 gespeeld (nog genoeg volle potjes Ranked te vinden) en ben m'n Shotgun skills nog niet verleerd, maar de lag was er ook nog... Wat een gekut met dat gestotter! :lol: Hoeveel XP had je ook alweer nodig voor level 100? Ik heb er 15 miljoen in totaal! :+

Maar ja, toch raar geen Locust meer en al die kutwapens... Tenminste die kut Retro/SOS zit ook in Gears 3 natuurlijk. :p

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahaha ik toevallig Gears 1.. Wel hardcore, dat wel, maar die movement is zo achterhaald. Traag, houterig, wallbouncen gaat voor geen meter. Weapon balance is wel echt goed in die game, nades en boomshot zijn nades en boomshot geen nukes.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ja raar is dat... Wilde ook opeens oldskool spelen, maar klopt wat je zegt. In Gears 2 kan je trouwens wel perfect wallbouncen met epic Shotgun battles, alleen die lag verneukt het gewoon. Als die game servers had gehad, damn...

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als dit waar is......

Dan is dat een grote grote grove schande.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als naast de MP ook de SP zo minimaal is.. shit zeg :lol:.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF, nog geen 4 uur campaign en 4 MP maps... Toppertje hoor! 8) Voor de campaign hoef je 'm dus ook niet kopen. :+

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Te triest voor woorden, hoezo een gigantische quick cash-in als dit waar is? Alle Gears games hadden een prima speelduur, nooit wat over te klagen gehad. Vraag me gewoon af waarom deze game uberhaupt komt...oh ja..quick cash-in.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ook maar 4 mp maps? Dat is om te janken.

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Precies. Ik vond dat ze het er ook wel goed over hadden in de hands-on van Gamekings. Dit is gewoon overduidelijk een quick cash-in, het is eigenlijk vlees noch vis. Aan de andere kant zoals JJ al zegt: je hoort er eigenlijk vrij weinig over voor Gears begrippen, net alsof ze er eigenlijk niet eens trots op zijn. Wat ik ook wel begrijp :+.

Deel Deze Pagina