saturn en dreamcast niet populair zeg betweter de sega saturn verkocht 9,4 miljoen en de dreamcast 9 miljoen tegenover 21,8 miljoen van de gamecube het is door deze consoles dat sega moest stoppen met de hardwareproductie
mijn top 15 die lijst is natuurlijk volgens de verkoopcijfers mijn top 15 is: wiiu 3DS wii DSi DS game cube game boy advance game boy nintendo 64 NES SNES game&watch playstation 3 xbox 360 play station de niet-nintendo consoles zet ik onderaan omdat die niet deugen volgens het geen wat je er voor betaald
verkoopcijfers bepalen de populariteit van een console hoe meer verkocht hoe hoger de populariteit je koopt geen console die niet leuk is
ja dat is de beste console voor mij al vanaf ik hem ontdekte verlangde ik er zo naar ik sliep amper door de gedachte dat hij bestaat 9 maanden later kreeg ik hem en heb er al 200 uur op gespeeld bovendien verstuur ik al die berichten via mijn wii u
En dan zeg je dit "verkoopcijfers bepalen de populariteit van een console hoe meer verkocht hoe hoger de populariteit je koopt geen console die niet leuk is"
rozebottel ik ben niet gek en de DSi is beter dan de DS door de nieuwe functie's die de DS niet kunnen
Mja, ik zie ze gewoon als 1 console en vind het onnodig om ze apart te zetten. Maar goed. Moet je zelf weten. Er is inderdaad andere functionaliteit.
ik koop ook niet alles hé en er bestaat ook nog iets als wikipedia aangezien ze maar 9 miljoen keer verkochten vielen ze niet in de smaak