Het is bijna altijd negatief bij die gasten, en een 0 geven neem ik sowieso niet serieus, het zijn gewoon huilebalken daar.
Ik vond Diablo 3 vele malen slechter. Ik kon met deze game een enkele keer niet inloggen, maar nu heb ik nergens problemen mee. Bij Diablo 3 duurde het een week of 2 eerder ik normaal kon spelen.
Maar hoe klein zijn de maps nou echt dan? Vroeger vond ik het geweldig om een stad te bouwen en helemaal rechtsonder ofzo een klein dorp te bouwen met agrarische shit. Trein die er helemaal langs ging richting het centrum enzo. Nu ook wel mogelijk?
Nee. Het spel blijft zeuren en zaniken dat er meer arbeiders moeten komen totdat je de hele 2 km² hebt volgebouwd.
Ze zijn best klein. Ben benieuwd hoe je in godsnaam 2,5 miljoen inwoners kan halen Zonet begonnen aan zo'n Super structure of hoe dat ook maar heet, kost een miljoen en een shitload aan resources, ben benieuwd hoe het gaat
Als je op het scherm van de Zones drukt heb je altijd gezeur inderdaad. Ik heb op EU West 2 een Regio genaamd 'Holland' aangemaakt. Jullie zijn allen welkom... Ik ben daar zelf nu een stadje aan het opbouwen, op mijn gemak. Aantal inwoners stijgt heel moeizaam
Ik moet echt stoppen nu. Ondanks dat ik steeds compleet faal is het zoo verslavend Vandaag al bijna 12 uur non stop gespeeld, en ik heb nog geen flat van de grond gekregen
Heeft Origins of Sim City een eigen screenshot functie? Om 1 of andere reden als ik het met printscreen doe krijg ik alleen maar zwart.
Wat kan je eigenlijk het beste doen tegen teveel bactierien in je stad? Gezien ze maar blijven demonstreren doe ik blijkbaar toch iets fout...:{
Ik heb gisteren een 2e stadje geclaimed. Hoe laat je beide steden nou samenwerken? Ik heb bijv. een haven met goedereneinstation gebouwd in de ene stad voor import/export. Hoe zorg ik ervoor dat de andere stad daar gebruik van gaat maken??
Mijn stad loopt eigenlijk ook best wel goed, maar heb toch continu mensen voor het gemeentehuis die protesteren... Soms maar gewoon lekker laten gaan
-24000 nu in het uur, best lastig nu Wel met handel 134.000 per dag aan het verdienen. Pfff, ik moet 55 minuten wachten om te spelen, wtf