SC2 online is net een begraafplaats, heb na 10 min zoeken maar de moed opgegeven en het maar weer afgesloten..
Valt reuze mee, nog binnen dertig seconden vind ik iemand. Wel een paar weken geleden maar zou toch niet zo snel gaan
Dan is er toch echt wat mis met je verbinding, heb bij 1v1, 2v2, 3v3 & 4v4 nooit langer hoeven wachten dan 1 min. Is een van de meest gespeelde online games nu.
http://www.gamer.nl/prijsvraag/408538/win-betakeys-voor-starcraft-ii-heart-of-the-swarm heart of the swearm beta key give away
Ik kon niet meer inloggen op mijn Battle.net account omdat ik het wachtwoord niet meer wist. Na de security question ook verkeerd in te vullen (verschillende schrijfwijzen geprobeerd) werd ik dus uit m'n account gegooid. Nu staat er in support dat ik een ticket moet aanmaken, maar daarvoor moet inloggen...... Iemand een idee wat ik nu kan doen?
WTF! starcraft 2 dropt naar 12 fps en dan zie ik iets van 20 resources stall blblaba, wat is dit? vsync heeft 't opgelost
Het originele spel besteld, zonder de expansion die straks komt. Ik ken deze serie helemaal niet, maar als het net zo goed, of nog beter, is als Westwood games, dan klaag ik niet. Zo maar even opstarten en nu al zin in heerlijke CGI filmpjes.
Was afgelopen weekend bij de wereldkampioenschap in Hannover en ik kreeg spontaan zin om t spel te kopen. Die gasten zijn zo goed damn.
Oke. Want laatst zag ik iets staan van "Koop nu en speel meteen", dus heb toen via de client van Battle.net de uitbreiding gekocht. Wings of Liberty heb ik al, maar had hem toen niet meer geïnstalleerd. Dus via de client meteen opnieuw geïnstalleerd, heeft wel al de lay-out van HotS, maar twijfel of ik hem nu al heb. 8GB.