Ja Spoiler Morgan met zn zoontje Duane... zielig man Comics: Spoiler In de comics kwam Morgan ook terug, maar net iets anders neergezet, ik vond het wel iets beter in de comic. Dat Morgan zn zoontje de zombie niet kan killen en maar bevrijd en los laat. Maar wel goed dat ze iets anders hebben gekozen wat ook heel goed gedaan is. Zo verrast door deze episode echt.. Enige opmerking: Spoiler Michonne had dat fotolijstje wel erg snel haha
Haha ja, was bijna komisch, maargoed, de rest van de episode zat zo lekker in elkaar dat ik daar ook wel weer overheen kijk. Spoiler Vond 't wel goed geschreven ook hoe Duane aan z'n einde is gekomen. Niet te cheesy of simpel en net zwaar genoeg om de mentale staat van Morgan te verklaren
Toffe episode idd. Spoiler Lekker rustig. Was die Morgan wel vergeten eigenlijk. En wel ziek wat er met zijn zoontje gebeurde. Beetje jammer van de gast met die rugzak. Vond het wel zielig. Al vraag ik me altijd af hoe je nou midden op de weg gepakt kan worden. Dan let je niet echt op.
was weer goed! Spoiler het einde was cool....met z'n allen kijken naar zo'n uitgespreide bloedvlek....remmen, in z'n achteruit en rustig de packpack meenemen...moehahahah!! Spoiler Toen michonne de foto ging pakken hoopte ik stiekem op een splatterhouse moment....carl die rustig tegen de deuren hangt en dat je vanbuiten af de ramen vol ziet spatten met bloed en gore. Vervolgens michonne heel relaxed fotootje aan carl geven...
Michonne: Spoiler Ik vind het wel baas dat Michonne meer erbij gaat passen. Eerst was ze zo stil enzo, nu is dat wel beter. (Ze gaat er echt bij horen gewoon)
Volgens mij was deze aflevering ook geschreven door de persoon die seizoen 4 gaat schrijven. Dat geeft wel wat meer hoop op seizoen 4.
Flinke inhaalslag aan het maken, seizoen 2 was saaaaai. Nu seizoen 3 in een paar dagen gekeken, meer actie gelukkig
Spoiler Toen die tas op het einde op de weg lag dacht ik even. Nu pakken ze dat ding en rijden weg. Dan zie je net op het einde die gast nog in beeld verschijnen. GPS locator in de rugzak en dan gaat hij er naar toe en tjopt iedereen in elkaar . Maar helaas gebeurde dat niet.
Spoiler wat een nerd die gozer met zijn rugtas Verder wel een toffe ep vooral door het uitdiepen van michonne, jammer dat morgan niet mee is gegaan. Wel een ziek veld vol traps had hij daar staan zeg
Spoiler Zijn de laatste twee afleveringen door een andere regisseur gedaan ofzo? Ineens eindigen we ook met muziek enzo? En het zit een stuk beter in elkaar qua character development. Wel fijn dat er eindelijk weer een beetje soort van plottwist is gekomen. Was tot op heden allemaal erg makkelijk in elkaar gezet. Nog nooit echt verrast geweest, of dat ik nieuwsgierig was naar hoe iets in elkaar zou zitten.
@ PineaPPle JOE: Ja, de persoon die seizoen 4 op zich gaat nemen heeft sowieso de laatste ep (die awesome was) op zich genomen.
Was wel interessant. Spoiler Snap alleen niet waarom Hershel bij de meeting was. Als het fout gaat heb je niet veel aan hem met een been. Glenn was een beter idee geweest imo.
Vind de soundtrack van de afgelopen episodes echt een enorme toegevoegde waarde hebben Prima episode ook. Gaat de goede kant op
Toffe epsiode weer ! Spoiler Hoop imoh wel dat Rick de juiste keuze gaat maken en niet Michonne gaat afleveren aan de The Govenor, want hoe dan ook hij gaat de hele groep vermoorden.