[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt wel of jullie allemaal de game gespeeld hebben, ik wacht gewoon af en ik zie wel wat de game gaat doen, het is en blijft voor mij gears of war dus is er een grote kans dat ik de game ga halen, als het echt lijkt tegen te vallen dan niet. Verder hebben ze heel wat veranderd wat ik juist goed vind, tenmiste weer iets anders maar nog steeds gears of war. Voor mensen die niet houden van die veranderingen dan blijf je toch gewoon gears 3 spelen, die zit toch al goed in elkaar? niet perfect maar wel goed genoeg dat ik de game nog regelmatig speel.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Game is nog niet uit, of je kan al een season pass kopen, waarbij je weet dat je geen volledige game koopt zonder de aankomende uitbreidingen. Nou is dat met meer games zo, maar begin hierdoor steeds minder nieuwe games te kopen.
    Anywaym dubbel xp modes via VIP pass vind ik ook beetje vaag. Wat zegt XP dan nog?

3. Rappa

Rappa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het zelf al. Ik geloof echt niet dat het minder dan 4 uur is maar we gaan het zien.

4. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Zitten dezelfde makers achter judgement dan? Cliffy en co zijn toch al weg?

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben inderdaad van mening dat ik het eerst zelf moet zien en dan pas geloof. Ik ben eens gaan zoeken en kan niet een volledige walkthrough van de game vinden. Alles wat ik kan vinden is genaamd 'walkthrough part 1 & 2' en verder dan dat gaat het niet. Kunnen natuurlijk trollen zijn op NeoGAF die het expres zeggen...maar toch. Wel vet dit :

[yt]WEqauTgSVQA#![/yt]

Op zich best zin in een toffe Gears campaign weer, maar als hij zo kort is...zou dat echt kut zijn.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Denk dat ik mijn preorder maar even cancel ... ga niet de volle bak betalen als ik alleen de campaign in coop wil spelen en die duurt dan amper 4 uur ...

Ik wacht de reviews wel af ...

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik geloof daar echt geen moer van.. Bron ervan is ook echt betrouwbaar en Kabuto kan em niet eens vinden

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    4 uur holy moly dat is echt veel te kort. Ik koop de game hier juist voor om dit COOP te doen, dan maar wachten op de echte cijfers. En in het ergste geval is het een budgetbak titel :/

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt haast wel een budgetgame met die kleine hoeveelheid content, maar dat is het niet.

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Korte singleplayer, weinig multiplayer maps. Als dit allemaal waar is mogen ze dit wel verkopen voor een winkelprijs van 30-40 euro.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    €29,95 als adviesprijs bij release! :p

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik doelde op 'maar dat is het niet' ;). Want het heeft er alle schijn van dat dit gewoon geen volwaardige Gears is/wordt. Door o.a. de punten die jij noemt, maar ook dat het voor het grootste deel is ontwikkeld door People Can Fly en er gewoon (in mijn optiek) té grote veranderingen zijn doorgevoerd waar ik niet op zit te wachten: geen DBNO, geen Locust online en het lijkt er ook op dat je veel sneller iemand killt dan normaal.

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    XP zegt sowieso niet zoveel, het is alleen een iets dat zorgt dat mensen langer blijven spelen.

Wauw.. zij zitten echt niet op een lijn. Eentje praat hele tijd F4A en die andere zit met die COGS vs Locust. 8)

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, en waar je in Gears 2 en Gears 3 nog Double XP events had... heb je nu de optie om Double XP te kopen! :+

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Boe!!!! gaat hij mijn post editen!

Maar inderdaad. :+

Zie je tegenwoordig ook bij RPG spelletjes waar je dubbel exp kan kopen.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan toch gewoon in 1 post oen! :+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop deze game niet bij de release vanwege 1 reden. Er zijn maar 4 mp maps. Gow 3 had er volgens mij 10 bij launch.

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, de beta van Gears 3 had al 4 maps! :lol:

Deel Deze Pagina