Wat wel vet is is dat alle laadschermen cutscenes zijn! Ten minste, ben nog geen laadscherm tegengekomen in het eerste uur! Moet toch wel zeggen over deze sale dat Microsoft de spijker op z'n kop heeft geslagen als het gaat om keuze van games en prijzen. De communicatie kan veel beter de volgende keer, maar de sale op zich was top
NiGHTS into dreams… 5-Mar to 11-Mar 400 (50% of) Sonic the Fighters 160 (60% off) Fighting Vipers 160 (60% off) Virtua Fighter 2 160 (60% off) Virtua Fighter 5 FS 400 (67% off) Karateka 400 (50% of) JoJo’s Bizarre Adventure 800 (50% off)
Ik vind dat er wel een paar iets minder leuke levels tussen zitten (imho het stadion en in panama) maar de betere levels zitten imho ook in de tweede helft van het spel (Favela's en dat kantoorlevel van die gif van Fii) Ik vond het echt genieten tot het laatste moment. En ik had de feel voor het schieten pas na 1 playthough echt goed in de vingers. Ben toen meteen op Hard door gegaan en merkte toen dat ik er echt beter in was geworden de controls voelen misschien wel een beetje lomp door het fantastische animaitesysteem maar dat zorgt er ook voor dat er best wel wat skill in zit. En hoe beter je er in word hoe leuker het word.
MP3 maar aangeschaft voor dat geld, anders kan ik mezelf nooit meer in de spiegel aankijken. Ook king of fighters gekocht. Als iemand zin heeft om die game samen te spelen moet me maar toevoegen
De MGS HD collection, opgesplitst in 2 en 3 samen en peacewalker apart als download. Is KoF XIII moeilijk onder de knie te krijgen, moet je veel oefenen?
Social Club? Dat is toch gewoon hun stat tracking site? http://socialclub.rockstargames.com/member/dullenl
Vanochtend Max Payne 3 ook maar gedownload. Vermoedelijk wel slechtere aankopen gedaan op Xbox Live (bijna niet gebruikte DLC of Arcade games). Eerste twee levels chapters had ik al op de PS3 gespeeld.
Nog iets bekend over nieuwe deals? Weet ook niet hoe lang die GoD actie duurt. Op xbox.com staan de GoW3 deals er nog op.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=49841073&postcount=2154 Genoeg leuke dingetjes weer. 600 pts voor Deus Ex HR : The missing Link is niet zo gek bijv.
400msp op de hongaarse marketplace lees ik net. En het is geen enkele moeite om even een account aan te maken en punten toe te voegen.