Sleeping Dogs is niet veel voor €15. Dungeon Siege 3 valt ook mee voor 800 MSP (retail versie is ook rond de 13 euro te krijgen). Is dat ik MP3 nog heb liggen, anders had ik SD vast aangeschaft.
Haha het is echt zoooooooo gebeurd. In minder dan 5 minuten zit je er op en you're done! Het is simpelweg...create new Profile. Je kiest Hungary en wat andere dingetjes en hoppaaaaa...je zit op de Marketplace. Puntjes toevoegen en je hebt Slapende Honden voor 400msp. Het is dat ik de game een tijdje terug voor 30 kocht op GoD, anders had ik dit meteen gedaan.
^Ja, maar wat mij toch altijd weerhoudt van dit soort dingen is dat de game niet gekoppeld is aan mij 'DulleNL' account. Hongaarse account kwijt? Game kwijt. Domme Hongaren. Waarom hebben ze alles zoveel goedkoper.
990 YT > 3,28 € http://marketplace.xbox.com/hu-HU/P...53510811?cid=SLink&DownloadType=Game#LiveZone Ga de gok op betalen via de Hongaarse site nog niet nemen, voordat ik straks een Hongaars vertaalde versie of niet werkende versie oid binnenhaal. Dat vraag ik me ook af.
Dulle had al geantwoord (dank). Denk dat ik het vanavond gewoon ga proberen. En als ik dan ooit dat Hongaarse account kwijt raak, ach so be it Zorgen dat ik hem voor die tijd uit speel
Ja, dat kan gewoon... het is niet locked en op elk account toegankelijk. Maar het kan wel zo zijn dat je dus een goulash editie download en dat is dan wel weer jammer!
Hmm met alleen Hongaarse teksten? Dat zou wel wat minder zijn.... Heeft tot nu toe niemand een Hongaarse versie van iets aangeschaft?
Ik heb Borderlands 2 en Portal 2 aangeschaft toen. Dishonored was ook ziek cheap toen maar er stond geen 'angol' bij de beschrijving, dus geen engels. Het enige wat engelse was in die versie waren de stemmen. Zolang er 'angol' bij beschrijving staat zit het volgens mij goed hoor. Dat was het geval bij Borderlands 2 en Portal 2 en allebei hebben engelse teksten en subs.
Kan je niet even bij de beschrijving van Sleeping Dogs kijken? Anders ga ik vanavond wel proefkonijnen hoor Edit: Trouwens, test wel eerst ff de Hongaasre demo ervan! Lijkt me dat beide zelfde taal hebben!