God of War is een game die ik altijd op dag 1 wil spelen. Heerlijke game om na het werk even lekker in los te beuken. Deze ook standaard weer in de preorder, samen met Bioshock, heerlijke game maand!
Had ik maar tijd genoeg. Wil zelfs Tombraider ook spelen, maar vind het zonde om er geld voor uit te geven als ik er niet eens aan toe kom. Far Cry 3, Borderlands 2 en oa Journey liggen stop te happen :-(
Kan Tomb Raider toch echt wel heel erg aanbevelen. Gewoon over een maandje of 2 kopen als hij 30 euro is
Vriend van me heb em net gekocht ( gesealed ) alle 3 de codes van de passen werken niet. Lekker dan...
Eurogamer review: http://www.eurogamer.net/articles/2013-03-12-god-of-war-ascension-review Quote: "Ascension is a game of distinct halves then, each with its own rules and ambitions - as so many blockbuster video games have become. As such, it's difficult to judge as a whole. The single-player campaign is uneven and, at its best, fails to match the zenith of what's gone before - a myth growing weaker with each retelling. But the punchy multiplayer broadens the game's aspirations and its appeal in a welcome way, offering a refined competitive arena. That may have a lot more to do with contemporary fashions in competitive video gaming than ancient myths - but it offers just the embellishment that's lacking elsewhere."
Als ik sommige reviews zo lees denk ik dat ik het gewoon maar bij de demo houd. Eerste half uur is toch altijd het beste.
Ja, ik laat hem ook liggen. Het klinkt mij niet als een topgame in de oren, de demo was ook niet ontzettend tof ofzo. Ik heb geen zin om games te kopen die ik eigenlijk niet tof genoeg vind, dat heb ik al teveel gedaan. Daarom ben ik altijd in de ruil/verkoop topics te vinden Ik ga dit jaar nog voor Sly Racoon 4, The Last of Us en Beyond Two Souls. Misschien de nieuwe Bioshock nog, maar verder zou ik het even niet weten.
Vanzelfsprekend. Maar dat ik die was vergeten zegt genoeg Nee, daar zit ik wel echt op te wachten. Dan gaan we overstappen naar de PS4
eerste anderhalf uur is weer op en top baas!!!!!!!!!!!! Tot nu toe zeker on par met deel 3!! en nu al zoveel maal vetter dan de zogenoemde slasher mgr
SP is erg vet. Ik vermaak me er 'goddelijk' () mee. Het is iets minder dan de vorige delen, maar zeker geen slechte!