Sweet! Gelijk aanschaffen die hap Edit: moet je trouwens een hele live account maken? Dus ook nieuw hotmailadres enzo?
Dus via deze link kun je Sleeping Dogs voor cheap krijgen welke 100% zeker werkt en gewoon in het Engels is? En betaald via Paypal? Edit: Deze dus http://marketplace.xbox.com/hu-HU/Pr...=Game#LiveZone
Link zal ook wel werken. Ik heb hem zojuist gewoon via de GoD van Hongarije op de xbox zelf aangeschaft. Gewoon met CC.
kan het ook helemaal via de site? edit: maar ik moet gebruik maken van een bestaand emailadres? Ik snap het niet meer
Ik weet niet of het via de site ook werkt, maar denk van wel. Je moet een nieuw account aanmaken, xbox live joinen als silver en dus ook een nieuw email adres gebruiken. Ik probeerde het eerst met een nieuw gemaakt hotmail adres, werkte niet. Dus toen maar een gmail adres aangemaakt. Dat accepteerde hij wel.
Via de site is vanwege het Hongaars een drama, ook is het redelijk omslachtig een cc toe te voegen. Ik heb het nu maar via de xbox gedaan met ms points. Heb nu wel een restant van 400points op een Hongaarse account
Mag je helemaal zelf weten Ik heb hem nu voor € 3,- gekocht ipv € 18,-. Dat heeft me welgeteld 10 minuten voorbereiding gekost. Ik vind het prima!
is die vandaag 400? Ik kreeg een hotmail account gisteren niet voor elkaar, echt te vaag. en is sleeping dogs ook nog 400?
Ik kon via xbox live ook geen hotmail account koppelen. Dus toen als alternatief Gmail gemaakt. Dat werkt wel.
Deus ex is 880msp zie ik net. Stond blijkbaar x2 voor 990,00ft, waarom het dan dan geen 800 is mij ook een raadsel. Sleeping dogs is nog steeds 990,00ft wat 400msp is dus. Als je gewoon een nieuw outlook adres aanmaakt en daar alvast Hongarije invult etc. Hoef je voor de rest alleen nog maar dat emailadres en wachtwoord in te voeren bij je nieuwe xbox profiel, en dan staat alles al goed. Hotmail lukte namelijk bij mij ook niet.
Ubisoft 19-Mar to 25-Mar Assassin’s Creed Revelations The Lost Archive 400 (50% off) Assassin’s Creed Revelations Mediterranean Traveler Map Pack 400 (50% off) Assassin’s Creed Brotherhood Da Vinci Disappearance 400 (50% off) Assassin’s Creed 2 Bonfire of the Vanities & Secret Locations 280 (50% off) Bonfire of the Vanities & Secret Locations Battle of Forli 160 (50% off) Beyond Good & Evil 400 (50% off) Rayman 3 HD 400 (50% off) Might and Magic Clash of Heroes 600 (50% off) Outland 400 (50% off) Prince of Persia Epilogue 400 (50% off) Splinter Cell Conviction – Deniable Ops: Insurgency 400 (50% off) Mad Riders 400 (50% off) Haunt 320 (60% off
Pas 9000 keer langs geweest. Vraag me echt af of MS überhaupt nog wat verdient aan DOTW. Xbox Live Gold is echt helemaal dood als je weinig of niet gebruikmaakt van online gamen + party chat. Dramatische aanbiedingen elke keer.
Ja alleen de GoD sale van laatst was wel cool. Verder is het wisselend, Ubisoft sale, Activison sale, Rockstar sale, Bethesda sale en Zombie sale.