Zijn in Nederland wel verschillende actieve FM websites en fora. Ook kun je in de editor de potentials van spelers zien.
Waar hebben jullie de game gekocht? En hoeveel hebben jullie daarvoor betaald? Deze maand heb ik te veel games gekocht, dus...
Sjezus, Pluim!! En dan Conboy ook gewoon 3e, haha shit! Ik zou het spel terugbrengen naar de winkel als ik jou was
dafuq ... Ontslagen bij Feyenoord terwijl ik 3e stond. Reden was omdat Clasie transfervrij de deur uit kon omdat hij geen contract wou ondertekenen. Supporters en het bestuur waren hier boos om en betekende per direct ontslag De dag erna was Gullit de nieuwe manager
Game nu ook, maar wel gepiraat. I know, maar ben vast niet de enige. Ik ben niet het type van vele schema's en statistieken in dit soort games, maar is het dan goed om aan classic mode te beginnen? En wat heb ik dan wel en niet?
http://www.mypassion4footballmanage...l-manager-2013-new-features-classic-mode.html Probleem had ik toen ik het gedownload had dat zodra ik met mijn staf wou praten ik er uit gegooid werd en weer opnieuw kon beginnen.
Dat had ik dus na de allereerste friendly. Maar bedankt. Is er trouwens iets tegen te doen? Een bepaalde patch ergens downloaden?