Let er wel op dat je een normale Road niet naar Avenue kan upgraden. Hiervoor moet je de weg eerst bulldozen.
en als je dus dik geld heb uitgegeven aan een gebouw die ook kwijt is... waarom kan je niet verplaatsen man
Ik heb ook nog nooit een Giant Lizard gezien in een stad behalve in films... Nonsense kwil verplaatsen
Niet veel plek meer in ieder geval XBW stadje gaat best goed, redelijk wat aan het verdienen met handelen. Mijn eerste stadje lijkt echter wel dood, hij is niet meer te zien en wil niet meer laden , hopelijk ben ik hem niet kwijt
Sim City V Heb dat ding ook, fucking nutteloos! daarnaast moet je als hij af is 300 Kw power en 200kgal water continu leveren. Gl with that.
Als voormalig SimCity fan keek ik zeer uit naar deze game. Mijn verwachtingen waren hoog maar als ik kijk naar de reviews dan zijn ze allemaal "gematigd postief." Rond de 7 ongeveer. Zijn jullie het hier mee eens? En worden de negatieve aspecten (zoals een te kleine map) nog gepachted worden? Thanks.
Ja.. 7 sounds about right... die 5en en lager zijn ook weer overdreven... Kleine map is wel vervelend, het niet kunnen verplaatsen en random bugs ook. Of het gepatched wordt, geen idee
Zit nu ook op de XBW server. Waren 2 steden die ik kon kiezen, alleen lukte een niet omdat ik de content daar niet voor had ofzo, nu een andere gekozen alleen loopt daar een rivier doorheen . Naja, lekker spelen nu .
Ik heb een recyclecentru voor oa. plastic. De opslag daarvan ligt vol. Ik dacht: stuur gewoon wat recycle wagens van d\het recylecentrum naar een naastgelegen stad die ik geclaimed heb, daar heb ik een grote overslagplaats voor de export." Maar de opslagplaats bij het recyclecentrum blijft vol en kan geen opslag meer bijplaatsen. Hoe los ik dit nu op?
Heb het nu op exporteren gezet (stond op plaatselijk). Of moet ik nu nog ergens aangeven dat het via de andere stad geexporteerd moet worden?