Zo stom dat je van +1000 per uur naar -2000 kan gaan als er weer eens een paar aan het verbouwen zijn. Waterprobleem heb ik opgelost, je moet hem naast een rioolwaterzuiveringsinstallatue neerzetten (oneindig water dan).
Maar dan pakt ie niet gezuiverd water op. Ik heb die 2 gemaakt met volle zuiveringen en toch zeiken ze dan? Wat doe ik dan fout En btw thanks voor dat met die bacterien dat het me geholpen. Nu moeten ze nog de onderhoudskosten omlaag brengen van da kut ziekenhuis
Als degene hulp nodig heeft kan dat ook in de vorm van giften gedaan worden. Jammer, ik had het nog aangegeven dat iedereen een week voor zichzelf moest gaan rommelen om dit soort vervelende acties tegen te gaan. Dat oneindige valt ook wel mee. Ik had 4 van die waterpompen en die hebben toch mooi de hele watervoorraad opgeslurpt.
Naast zo'n rioolzuiveringsding? Ja, beetje jammer inderdaad maar ik kan daar geen giften heensturen omdat het niet in mijn regio is. Net ook weer een investering gedaan voor mijn Elektronica handel, wil TV's gaan maken maar daar heb je veel winst voor nodig per dag
Hoe kan je het beste commerciele bedrijven voor hoge inkomens plaatsen/krijgen? Dat krijg ik maar niet voor elkaar. Commerciele bedrijven voor lage/middel inkomens zijn om de dag leeg/falliet, daar heb ik helemaal niks aan. Waar mijn inkomsten bij industrie/inwoners tegen de 30k/dag zitten, zijn de inkomsten van mijn commerciele winkels maar 2000.
Doe Hopeloze zaak kan ik niet vinden. XBW 2 is gemaakt Voeg me even toe op Origin : Jephreau en ik zal je een invite sturen ! (Ook voor de mensen die op XBW al een stad hebben)
Heb je een invite gestuurd Heb maar 30 minuten de tijd ... haha ... kut voetbal Wil Sim City doen verdomme! Ach, morgen weer een dag!
Mijn stad nu: Ben een beetje zelf aan het spelen, in toekomst wil ik best wel met een paar medeforumleden die serieus zijn Krijg verder nog steeds niet het hoogste dichtheidsniveau voor elkaar...
Hoe maken jullie die foto's? Ik zit nu te pielen met printscreen en dan de gane niet op full screen. Gevolg: inwoners/cash/etc staat niet op de pic. verder hik ik tegen de 90k aan. Ik wil meer met handel gaan doen, maar echt lukken doet het niet. Als mensen daar eens wat meer info kunnen geven zou dat wel praktisch zijn. Heb nu 2 stadjes in mn regio. gezamenlijk zo'n 140k inwoners. Ook ik doe momenteel alleen vrijspelen.