1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] SimCity

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 29 feb 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Re: Sim City V

    Hoezo? Connectie doet het prima nu..
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Op dit moment staan er een hoop Sims bij het stadhuis te demonstreren. Ik kan alleen nergens terug vinden wat ze precies willen hebben. In de tutorial kon ik gewoon op het wolkje boven het stadhuis klikken en toen werd er verteld wat ze precies willen hebben?

    Ik heb ook een paar low wealth, high density fabrieken staan. Kreeg continue de melding dat ze meer medewerkers nodig hebben maar hoeveel huisjes ik ook neerzet, er kwamen maar geen nieuwe arbeiders... en uiteindelijk werd de fabriek gesloten? :eek:
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Re: Sim City V

    Heb ik ook constant last van. Als er high density fabrieken staan heb je denk ik workers nodig van de uni ofzo. Maar die luie donders gaan maar niet aan t werk. Zelfde geldt voor low. Iemand een oplossing?
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Naja, de fabriek heeft nog steeds het laagste Tech level, dus de '$ Sims' om het maar zo te zeggen moeten er volgens mij gewoon kunnen werken?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Uitkeringstrekkers!
     
  6. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien word het wel als DLC aangeboden straks. :)
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    SC4 heeft veel grotere maps, enorm veel gave mods (daar hadden de makers absoluut naar moeten kijken) en de AI is volgens mij niet zo tenenkrommend slecht als in het nieuwste deel. Veel problemen (nog steeds) met corrpute saves en dat is gewoon enorm zuur als je uren hebt zitten spelen.

    Volgens mij kun je gewoon beter wachten en hem in de uitverkoop halen, misschien is dat voor de makers ook wel een trigger om het beter te doen de volgende keer. Want was dit nu 10 jaar wachten waard? Ik vind van niet, daarvoor zijn er teveel dingen ingeleverd ten opzichte van de vorige delen.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik was helemaal enthousiast en zit echt te wachten op de MAC versie. Maar langzaam aan ben ik steeds minder enthousiast aan het worden... Ga toch even wachten of er tegen die tijd een hoop dingen opgelost zijn en alle features online zijn en functioneren.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Re: Sim City V

    Ik ben het zat om bij elke game te klagen over hoe dumbed down de game is tov zn voorganger. Dat is niet alleen bij simcity maar elke andere game die je kan bedenken. 2 jaar terug zat ik ook te zeggen van "waarom is dit eruit en dat eruit en dit erin". Ik blijf t zeggen: de industrie is nou eenmaal deze casual weg opgegaan en als ik het niet accepteer kan ik geen games meer spelen. Sommige games vinden gelukkig een gulden middenweg.

    Niet dat ik het niet met je eens ben hoor. En neemt niet weg dat er nog een hoop bugs in deze game zitten en grotere gebieden hadden ze echt moeten doen voor mensen met sterkere pc's. Maak het dan op zn minst optioneel.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat ben ik wel met je eens, maar het is wel Sim City. Een enorme titel waarvan de verwachtingen natuurlijk heel hoog lagen. Als je op dit moment een city builder wilt spelen zou ik zelf (ik speel hem zelf namelijk ook) Cities XL erbij pakken. Een stuk vriendelijker in prijs en stukken beter speelbaar.
    En casual is prima maar sommige titels lenen zich daar gewoon niet voor. Sim City is er 1 van, maar wat zou je zeggen als ze opeens alle voertuigen, stingers, granaten en machinegeweren uit Battlefield zouden halen? Dat zou ook niemand accepteren.
    Bij Sim City hoor je zelf stroom- en waterleidingen aan te leggen en horen ze je niet te vervelen met een verplichte dinosaurus of een gele draak ofzo.

    Ik vind het ook echt enorm jammer want ik heb uren in zijn voorganger zitten. Maar toen ik de superhelden, monsters en verplichte meteorieten zag in combinatie met de cartoony stijl wist ik wel genoeg. En altijd online moeten zijn, wat voor crap is dat. Ik wil gewoon ergens op locatie even snel Sim City kunnen spelen ook al heb ik op dat moment geen internetverbinding. De gameindustrie draait zichzelf zo razendsnel de nek om, ik koop dat soort games al niet meer (en ik vind echt dat een game best wat mag kosten en downloaden doe ik ook niet)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kon niet wachten en heb gewoon de PC versie aangeschaft en speel deze via Bootcamp. Héérlijke game. Connectie problemen zijn nu eigenlijk zo goed als weg.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ohja?

    En heb je de game al gespeeld? Het is best leuk hoor nog steeds.
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe zit dat dan als de macversie er is? Kan je dan gewoon die versie gratis downloaden? dit omdat je al een versie heb aangeschaft.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Dan zou je effe moeten kijken hoe dat bij andere EA/origin games werkt.
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja, gamers zitten niet te wachten op dit soort dingen en al helemaal niet als het gewoon niet goed werkt. Want er zijn nog steeds functies uitgeschakeld in de game volgens mij. Ik heb hem inderdaad niet gespeeld omdat het mij te karig was allemaal. Het is een soort stadje bouwen voor 12 jarigen geworden. Ik had liever een volwaardige Sim City gehad. :) En achteraf ben ik nog blijer dat ik hem niet gehaald heb want op deze manier met je klanten omgaan is gewoon schandalig.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    We krijgen wel een gratis game :cool:
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja dat is wel netjes inderdaad. :)
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zou wel een schijtgame zijn die je niet wilt. Ze moeten gewoon de eerste DLC gratis maken voor de pre orders, want er komt vast een shit load aan Sim City DLC aan.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen idee. Moet ik dan nog even bekijken.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben er vanavond niet. Je mag wel op mijn account spelen schat.
     

Deel Deze Pagina