Ik ben daar al een aantal maanden mee bezig. Een jaar terug kocht ik zo 4 á 5 games in een maand. Nu koop ik alleen games die ik écht wil (en dat zijn meestal alleen maar nieuwe releases) Oude games koop ik sowieso niet meer, want de kans is groot dat het betreffende spel op PS Plus zal worden aangeboden. Ik heb dat vorig jaar zelf meegemaakt. Toen ik Borderlands voor €30 op bol.com had gekocht (2 weken later kon ik hem via PS Plus downloaden). GoW 1 HD is trouwens een leuke verrassing.
Oh damn, dat is wel leuk! Zullen ze nu ook deel 2 nog gratis maken net voor de release van Ascension? Zodat je (Als je GoW3 zelf hebt) alles nog even een keertje kan spelen? Zou wel erg tof zijn. ^^
Kijk, dat zijn leuke acties! Maar idd....ik heb al zoveel spellen dankzij Plus die ik nog moet....dubbelop als je een PS3 én een Vita hebt.
Ze mogen alleen wel eens betere PS2 games op PSN zetten, willen ze geen geld? Edit: En ik zie dat het alleen God Of War HD is, dus niet deel 2? Jammer, deel 1 heb ik al uitgespeeld.
Dora haters! Zo lang het al kan loop ik bij Halo (sinds Reach was dat) met de DORA tag rond. 6:00 Spoiler ik vind altijd wel een excuus om een filmpje te posten.
In maart niet, of het moet opeens een verassing zijn. De content voor ons is al een tijdje bekend. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4838070&postcount=208
Eindelijk krijgt PS+ US een goede update . Heb me de laatste maanden kapot gelachen om reacties op de Amerikaanse blog van Playstation. Ze liepen allemaal te janken omdat PS+ EU altijd de betere games krijgt. Maar goed, Specs Ops mag wat mij betreft ook wel naar PS+ EU komen.
Nope, ook een tientje. Alleen dat was niet eens de GOTY edition. Dus zeker een mooie aanbieding! Ook de PoP Trilogy vind ik wel interessant.
This PSN voucher code is redeemable only by users holding a PSN master account registered in the United Kingdom.
Nieuwe PS+ content: Okami HD Lord of the Rings: War in the North The Cave Leaving PS Plus in April: 3rd April: Mass Effect 3 3rd April: Mortal Kombat 3rd April: Guardians of Middle Earth 10th April: Metal Gear Solid HD Collection 24th April: Puddle Entering PS Plus in April: 3rd April: Okami HD 3rd April: Lord of the Rings: War in the North 3rd April: The Cave 10th April: Zero Escape: Virtue’s Last Reward 24th April: Thomas Was Alone Okami wilde ik nog spelen dus top update weer .