[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Was deel 2 nou door andere gemaakt? Ik wil ook nog een keer Bioshock spelen voordat ik Infinite ga spelen.

Vond deel 1 echt super super super goed. Was meteen verliefd op dat spel. Deel 2 vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen ja. Ik vond het veel leuker om gewoon als mens te spelen, in plaats van zo'n big daddy

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat was een andere studio.

@Seh: Lastig, haha! :p

3. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ah toch.

Dan laat ik die lekker gaan denk ik. Vond deel 1 toch veel beter*)

Pffff heb echt zoveel zin weer om in de wereld van Bioshock te duiiken8)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vond Bioshock 2 ook gruwelijk tof hoor. Tuurlijk was deel 1 beter, maar deel 2 had toffe dingen zoals als een Big Daddy spelen, Big Sisters die je tegenkwam etc.

Ben benieuwd hoe groot deze wereld is, omdat het lijkt dat er echt belachelijk veel 'verdiepingen' zijn. In Bioshock 1 en 2 echt elk hoekje uitgepluist voordat ik naar het volgende level ging steeds, ben van plan dat ook bij deze te doen. Maar ben benieuwd of je hier ook met 'levels' werkt. Als het 1 grote open wereld is zonder levels is het misschien lastig om overzicht te houden waar ik nu allemaal ben geweest :9.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb trouwens nog geen unboxing voorbij zien komen. :9

6. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Echt dit moment in Bioshock 1 toen dit nummer kwam.

Damn wat dat betreft vond ik Bioshock geen game meer, maar meer een stukje kunst. Echt die muziek terwijl je die splicers afslacht._O_

Alleen al die muziek in Bioshock maakt de game echt super.

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had echt een kippenvel momentje in het begin bij die vuurtoren en ook dat nummer "Beyond the Sea". :cool:

[yt]e9sR5z6liV4[/yt]

8. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Dat blijft ook super idd. Damn heb meteen zin om te gaan spelen.

Maarja heb even geen geld, en heb ook nog Mass Effect 2 en 3 liggen die ik echt nog wil gaan spelen.:{

Hier leeft dit spel tenminste. Op Fok lijkt het niemand wat te interesseren:emo::'-( Daar heb je een topic uit 2010, maar die bestaat maar uit 4 pagina's tot nu toe.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jaren 40/50 muziek heb ik echt leren waarderen door games als Fallout en Bioshock. Ik luister nu met regelmaat naar The Ink Spots (lol elk nummer begint hetzelfde), Nat King Cole, Billie Holiday, Django Reinhardt. Deze is ook zo mooi:

[yt]HtzPobMyIs8[/yt]

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Godver, heeft iemand die puzzles al uitgespeeld? Ik word helemaal gek van die tandwielen en kom gewoon niet meer verder! 8)

11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Heb ik ook een beetje ja. Ik vind sommige nummers echt geweldig_O_

Maarja ik vind heel die sfeer van beide games gewoon super. Retro en jaren 40/50_O_

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Kan echt niet wachten op dit spel. BioShock is mijn favoriete game deze generatie (met Mirror's Edge) en herken me echt in die verhalen van jullie hier. Geweldig die jaren 40/50 sfeer en muziek. En het verhaal sleept je echt mee. Een van de weinige games die ik nog op release ga kopen.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik stel hem nog even uit tot een mooie budgetprijs langskomt. Ik moet Bioshock I nog uitspelen en Bioshock II ook, die ik in het verleden nooit helemaal uitgespeeld heb.

Ik weet nog wel dat er in Bioshock II zo'n moment zat met wat leek een enorme little sister big daddy stijl die je de tyfus naar de tering liet schrikken. 8)

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwe trailer :
    [yt]Zknfdoumfng[/yt]

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dit gaat te vet worden. :D

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg helemaal zin om Bioshock 1 weer eens te spelen :) Gaan we dus nu ook maar even installeren :+

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Noem het mierenn*uken van mijn kant, maar mij valt de houterige en herhalende animatie op van dit barbershop quartet :+.

18. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ook op me lijstje. Had goeie ervaring op de PC met 2e deel.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game inmiddels al een tijdje op pre-order staan, geen trailers meer gekeken sinds de allereerste reveal trailer. Daarnaast nog een gameplay vid, ben benieuwd! Ik laat me helemaal verassen.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Same here!

Die puzzle game vind ik maar saai. Ben na aantal levels nooit meer verder gegaan. Lijkt me ook niet echt boeien die rewards. En ik had ook geen idee welke side nu de good guys zijn ...

Deel Deze Pagina