1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha inderdaad. Als je game wilt uitspelen, ben je zeker zo'n 80 uur bezig. met name als je je niet alleen haast door de main story heen.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben ik nog wel even zoet :)
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan heb je in ieder geval waar voor je geld.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. :thumbs:

    Sfeer in de game vind ik tot nu toe wel lekker :) Ook het laten horen van de personages vind ik goed gedaan. Enkel jammer dat je jezelf niet jouw keuze hoort spreken.
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap dat ook niet helemaal. Vrijwel die hele game is voiced, alleen je eigen keuzes niet. Aan de ene kant maakt dat je character wel mysterieus, maar aan de andere kant heb je ook helemaal niks met hem. Tenminste, zo voelt dat bij mij aan. Ik interesseer me veel meer in de karakters om me heen, dan mijn eigen character. :p

    Misschien als ik de anime ga kijken, verandert dat. Want daar speelt hetzelfde karakter ook in, alleen dan wel met stem.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er is een anime van? Wist ik niet....wil de game graag halen, maar heb nog steeds teveel games die wachten om gespeelt te worden....probeer me nog even in te houden.:9
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de anime nog niet gekeken. Ik had de eerste aflevering aangezet, maar wat daar allemaal gebeurde was ongeveer hetgeen wat ik in 5 uur had gedaan in de game. Dus ik verwacht dat ik een heleboel ga spoilen voor mezelf als ik die anime ga kijken terwijl ik de game aan het spelen ben.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De anime bevat zeer veel spoilers ja
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem op de PS3. Hij is echt heel vet als je van platformers houdt. Ik vind dat er te weinig van zulke games zijn, deze maakt gelukkig een hoop goed. Erg leuk om te spelen. Ik heb ook de PSvita versie erbij als download voor Crossplay. Geinig, maar ik heb geen PSvita meer.
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Heel vaak gaat het blauwe lampje aan en weer uit, heel langzaam. Ik heb hem soms dan al dagen niet aangeraakt. Soms is het een soort update message dat het homescreen ofzo is geupdate. Maar ook heel vaak is het niets, kan dat kloppen ?

    Persoonlijk vind ik het nogal vervelend dat hij zo vaak aan en uit gaat, dit gebeurt namelijk ook snachts.
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb je niet ingesteld dat hij automatisch moet updaten en je savegames in de cloud moet zetten rond een bepaald tijdstip met PS Plus? Want dan gaat ie aan natuurlijk. ;)
     
  12. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten!

    Rocketbirds op de Vita heeft één online achievement. Wie helpt mij (en ik natuurlijk jou om deze achievement te halen!?)

    voeg me toe: Leip0079
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bevalt de game?
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Geen idee eigenlijk xD kan je dat ergens zien ofzo ? Ik heb namelijk wel automatisch updaten op ps3 maar op de vita nooit iets ingesteld ^^
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Je merkt het als je op je unlock screen (als je moet swipen van rechtsboven, die bladzijde omslaan zeg maar) berichten staan over het updaten of iets. Of trophy syncing. Weet niet of je het ergens anders kan checken. Maar ik denk dat dat 't is eigenlijk ;)
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel normaal alleen op de Vita in bed. Gisteravond, er waren enkel vrouwenprogramma's op tv, heb ik gewoon twee uur op de bank Persona zitten spelen. Wat een vette game! Heerlijk dat de meeste tekst gewoon ingesproken is, dat geeft zo veel geloofwaardigheid aan de game zeg!

    Ben nog totaal niet ver, heb net Chie gered van haar 'other Chie'. Nog steeds het begin gok ik ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je bent na 5u nog in de intro van die game xD
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Denk wel aan spoilers. Niet dat het huge is wat in je post staat, maar toch. :p Misschien zijn er meer mensen zoals mij als het om spoilers gaat en dan is de kleinste 'onthulling' al erg. :+ (ik zelf ken het hele verhaal al dus in dit geval maakt het me niks uit)

    psst
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo beter Dulle ;)?!
     
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jij spoilt anders ook alles over TOMB. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina