Deze startpost op NeoGaf zegt alles over de game. Benieuwd naar de reviews, dit is echt verschrikkelijk . Mede redacteur is bijna klaar met de game, drie uur gespeeld. Hihaha. Er is gewoon niks wat je normaal kunt unlocken, dramatisch.
Zijn zat dingen die je kan unlocken door te spelen. Zag dat in de stream. Niet zoveel als in gears 3 maar daar had je ook 30 skins die je kan kopen..
Ik ben dolgelukkig met een nieuw deel. De honderden uren die ik in eerdere delen gestoken heb gaat deze ook weer zonder twijfel halen. De multiplayer van andere games houden me max. 5 รก 10 uur bezig. Deze game komt incl. alle DLC nog steeds goedkoper uit.
Er komen nog extra mappen bij. 4 is genoeg om mee te beginnen. Ik weet zeker dat ook jij deze game gaat halen, je kan het niet weerstaan.
We halen em wel over next week. 4 maps zijn voor mij genoeg, mits maps van het old town/hotel/checkout/dry dock caliber. Ik speelde vd week Gears 1 en ik mis Fuel Depot en Canals man :-(
Als het 4 goede maps zijn waarom niet? Als ie 39 euro kost haal ik em wel gelijk. Toch wel weer leuk gow
VIP pas is al te krijgen!! http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...Judgment/90f9f695-e298-4c2e-a611-6bcf3d892f1b Kopen zodat je direct aan de slag kun 22 maart !!!!
Hopelijk is het dan mogelijk en zijn de servers niet overbelast door de drukte, dan zal je spijt krijgen.
crisis Lethal, dit is wel een beetje jouw algemene zondebok geworden geloof ik nog even en je geeft Judgment de schuld van de recessie.