dat ze Jhonny niet in deel 3 hebben zitten vind ik nog steeds stom,.... wat een geweldige gozer was dat!!!!
Is 5000 het maximum wat je per uur kunt verdienen? Of is dat ergens op te hogen? Anders is het immers zinloos om meer gebouwen te kopen.
Twee weken geleden de PS3 versie gekocht, oogt al een stuk beter dan de Xbox 360 versie. Nu de PC versie geïnstalleerd en die loopt nog eens 10x beter
Ik heb nu alle missies van Trouble with Clones voltooid, maar in mijn telefoon staat bij missions weer die aller eerste missie van de DLC, hoort dit zo?
Heb deze ook maar eens aangeschaft. Voorlopig heb ik nog maar de eerste 2 missies gedaan, wat rondgelopen, huurmoordenaars contracten voltooid en een paar activities. Wat ik vervelend vind is dat je niet meer zoals in Saints Row 1 & 2 de niveau's van de activity niet meer op 1 dezelfde plaats kunt doen maar altij als je een level omhoog gaat van plaats verandert.. Verder vind ik het nog wat te vroeg om te oordelen...
Hoe kunnen ze dit nou IV noemen...lijkt me meer een dlc pakket. Het ziet er precies hetzelfde uit als 3.