[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, jammer wat er met Saints Row gebeurd is. SR1 is echt een van de beste sandbox games die ik ooit heb gespeeld, 3 een van de slechtste.

Ik ga die trailer nieteens kijken, die thumbnail zegt al genoeg :emo:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    3 een van de slechtste? 8) Dan zul je er vast niet veel gespeeld hebben. Vooral aangezien SR2 100x slechter was.

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist deel 3 uitgespeeld :lol:

2 sandbox games achter elkaar in de zomer :D

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik wil gewoon Saints Row 1. :mad:

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dulle, Dude!
    onmogelijk.
    Sr2 leefde als stad, sr3 is gewoon saai.
    In sr2 had je verschillende gebieden waar iedereen je anders behandelde op basis van je progressie. De universiteit had geeks en cheerleaders en fratboy. Ar gedeeltes hoeren en zwervers en carjackings. Je had verhaal in side missions en de side missions stonden toen los van het hoofdverhaal. De opbouw van je gang en je zelf gaf je waardering voor de wapens en de cribs die je kreeg. De variatie in kleding en lichaam was zo fucking uitgebreid, je eerste uur was je bezig met je karakter en de kleding er na.

In s3. Boem paar missies gelijk UAV drones en penthouses die je niet eens kon in richten. Hoogstens hoger maken.

Trust me. Het enige wat s3 heeft zijn de minder erge gfx.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou voor mij was het heel simpel; SR2 vond ik zo vreselijk dat ik al snel gewoon niet meer verder kon. De game irriteerde me letterlijk.
    SR3 heb ik veel langer gespeeld (en ben ik van plan om verder mee te gaan). Om de een of andere reden kan ik meer lachen om de humor. En de missies zijn heerlijk gevarieerd. (SR2 niet lang genoeg gespeeld om te kunnen beoordelen of dat daar ook was). Overall een leukere game.

Hoe dan ook, SR3 is imo verre van de slechtste sandbox game. :p

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    SR3 was gewoon tof! Één en al fun die je vooral niet te serieus moet nemen. Heb de game veel gespeeld met een maat op de bank. Top!

SRIV ziet er ook weer heerlijk over the top uit! Co-op splitscreen zou het helemaal afmaken! _O_

Wat moet het trouwens als developer tof zijn om je fantasie compleet de vrije loop te laten gaan bij het maken van zulke games!

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Blijft vreemd om Volition onder Deep Silver te zien. :+

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    SR2 was imo de meest slechte SR-game tot op heden. SR3 was qua gameplay in principe okay maar overall gezien gewoon voor mij niet leuk. Te erg overdreven en niet mijn humor, daarnaast deed het helemaal niks bijzonder. SR1 blijft de beste, mede door de sfeer en destijds gameplay. Daarna is het meteen bergafwaarts gegaan en is Saints Row allang niet meer de franchise waar het ooit mee begon.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sr3 vond ik in co-op leuk, maar ook echt alleen in co-op

want qua setting en verhaal en humor vind ik het helemaal niks meer

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit ziet er gaaf uit zeg

[yt]NZuvfourorE[/yt]

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond SR2 sfeerloos, zielloos. En de humor was vreselijk. Een van de eerste dingen die je doet is stront over huizen heen spuiten. Dat zet al gelijk de toon voor de game.

Bij SR3 is het minder 'poep-humor' en meer flauwe humor. Sure, je hebt dingen als die dildo waar je mee rond zit te flapperen, maar neem alleen al de eerste missie, die overval. Worden genoeg grappen gemaakt die allemaal niks met die platte troep hebben te maken.

Die missie in (en daarna buiten) het vliegtuig. Waar ook, net als in die andere missie, genoeg grappen worden gemaakt over het feit dat het...een game is. Door die 4th wall heen gaan; altijd leuk

Met 'Power' naar beneden parachuteren. Heeft niks met humor te maken, maar is wel eens wat anders. Meer games zouden licensed muziek moeten gebruiken! Missie voelt gelijk anders aan.

En wtf deze missie ook was. Al is dat wat platter, maar ik kan het niet helpen. Hier moest ik even om gniffelen

Ik weet dat het een activity is, maar dat was strontschieten ook. En dan heb ik liever iets idioots als rondrijden met een tijger dan dat eerste

Meer variatie!

En met Hermelien rondrennen geeft het natuurlijk nog extra pluspunten. :cool:
    [yt]N974XKaVGjk[/yt]

Sure, het heeft weinig meer met Saints Row 1 te maken, maar leuk is het zeker. En over the top. En iedereen weet dat over the top >> realistisch. :+

Of misschien zit ik er met mijn gevoel naast dat er minder platte humor in zit? Of jij vindt dat platte juist leuker dan dit flauwe gedoe?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    In die trailers werd allemaal gezwaaid met purple dildos en stuff. Toen wist ik genoeg, SR3 is niks voor mij. Nooit meer naar gekeken!

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En geen Wii U versie (bevestigd door Deep Silver). :lol:

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat je een verder heel leuke game laat verpesten doe een dildo. Het is ook stom, maar het is niet alsof de game daarom draait. :+
    Maar ach, zoveel games te spelen. Je moet ze denk ik toch ergens op laten afvallen. ;) Ik heb em ook pas met een sale gekocht.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sinds Saints Row 2 ben ik al afgehaakt, jammer. Deel 3 en dit nieuwe deel lijken me niks.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jullie allemaal:

:+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is Twisted Pixel, maar wat ik van deze moet vinden....kweenie!

[yt]SWRbGhdLlm8[/yt]

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er is een verschil tussen fun en nonsens. Dat tweede is Saints Row 3 (en 2 ook) grotendeels.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De nonsens is de fun. Niet alles hoeft srs business te zijn zoals GTAIV.

Deel Deze Pagina