het staat wel in de voorwaarden en de coins blijven ten alle tijden eigendom van EA. Als je gepakt wordt heb je dus geen poot om op te staan
Ze kunnen je toch niet pakken omdat ze geen bewijs hebben, misschien ben je verdacht maar dan mogen ze je niet bannen.
Jawel, Citaat: After completing an investigation we have identified that your account performed a number of transactions outside of our normal in-game parameters, and upon further investigation we have detected a pattern of play that provides an unfair advantage over other players. We have permanently blocked your access to the online gameplay portion of FIFA13.
that your account performed a number of transactions outside of our normal in-game parameters Koop jij de spelers niet in game?
Beste mensen, ik ben klaar met FUT13 (ook wegens gebrek aan tijd). Als iemand interesse heeft in m'n coins PM me even wat je ervoor overhebt (wel degelijk uiteraard).
Dan vraag ik me wel af wanneer EA 'actie' onderneemt aangezien ik al een miljoen of 6-7 heb verkocht op dezelfde account met zelfs als uitschieter een zilvere non-rare speler voor 5 miljoen, maar nooit gebanned geweest.
Als je problemen met je account krijgt toevallig zoals bij mij (denk door te volle watchlist, 2-3 duizend items stonden erop xD), en ze daardoor een onderzoek starten om het probleem te verhelpen. Dan krijgen ze volledig inzicht in je account.
Maar het blijft natuurlijk wel zonde van je tijd. Krijg je nog steeds niet zo gek dat je een tipje van de sluier geeft denk ik?
Ik vind eerder het daadwerkelijk spelen zonde van je tijd. Ik kreeg 450 euro voor die 5 miljoen, dat is bijna een halve zomervakantie.
Marktplaats En inderdaad, maar was een gozer die in 1 keer 5 miljoen wilde kopen. Dus daar was ik wel blij mee. Ik vind het verkopen van coins ook zo irritant, mensen die constant minder willen betalen Dat was op 3 maart en zit nu alweer bijna op een miljoen. Dus gaat best snel
Kan iemand me helpen? Ik wil graag een 3-4-1-2 team met Mertens SIF en Eto'o, ik heb 210k. Het liefst wil ik een middenveld met spelers als yaya toure en tiote. Help.... In de richting van dit: http://www.futhead.com/fifa/squads/7463483/#squad-player
Hele tijd, the auction house is very busy blablabla, super irritant, de hele wereld is weer online ofzo, nu kan ik dus niet verder
Onbegrijpelijk dat dit gewoon nog een dagelijks ding is Kan me niet herinneren dat ik hier ooit last van heb gehad op de vorige UT's. Typisch EA, achteruitgang ipv vooruitgang Leek me wel eens leuk