Beetje jammer, want ik heb toch mijn twijfels bij de Judgement MP. Ik hoop dat die wat meer op de Gears of War I MP lijkt. Ik ben wel benieuwd naar de game, maar hoop ook dat ze een keer een punt achter de serie zetten.
achja, het blijft gewoon een ultiem vet spel ongeacht de bullshit. mijn k/d is wel echt dramatisch gedropt. ik stond 2.2 gemiddeld toen ik weer begon met spelen, en nu iets van 1.7 of zo . helpt ook niet mee dat mijn neefje vaak op mijn account speelt lol.
JA IKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee IKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeee
Ik snap niet waarom ze 24/7 ravendown er niet meer in gooien, dat is voor mij 1 van de beste game ervaringen die ik heb gehad
Hallo Mensen kunnen jullie mij helpen met de volgende achievement's. I'm Rubber, You're Glue - Kill 10 Gears with Mauler Locust For Ever ! Win a match as a team of 5 Savage marauders Come to Poppa Win a Match as a team of 5 Recruit Claytons Gr Richard
Ik heb geen Gold meer dus kan je (op dit moment) niet helpen, maar op xbox360achievements.org zijn vaak nog wel mensen te vinden die ook bepaalde achievements willen halen. Denk dat je daar meer kans hebt, bij de Achievement Trading Thread zowel van de main game als de DLC subfora daar: http://www.xbox360achievements.org/forum/forumdisplay.php?f=1678 Hopelijk heb je hier iets aan