Ben al blij dat het niet te futuristisch word. Wat ik zo kan opmaken uit de plaatjes. Lijkt erop dat China er dus inzit. En dat was ook een van de rumours.
Zou wat zijn als ze BF4 op de Xbox 3 hardware tonen op 26 maart, maar nah dat zal wel niet gebeuren. MS wil het eerst zelf onthullen uiteraard. Toch zou het bruut zijn en dat het iets te maken heeft met die deal tussen EA en MS.
Ben al blij dat het niet teveel veranderd. Geef mij maar moderne shooters ik vind het prima. WW2 heb ik teveel gespeeld, futuristische gedoe met lasers hoef ik ook niet. En regen waarschijnlijk en Sjanghai Edit: en een Typhoon
Games waarbij je om de zoveel minuten verrast word door weersveranderingen zijn ook het leukste. Suprise effecten. Vond ik in BF3 ook vet om op de "regen" map te spelen... toch blijft het een wereld van verschil tussen de consoles en de PC. Dat gaat nu dus niet gebeuren ... met de nieuwe consoles krijgen we gewoon gelijkwaardige graphics. Althans, dat hoop ik
Verschil zal niet veel zijn nu. Ook hoeveel PC spelers spelen online in Ultra? Denk niet veel. Lekker veel fps is ook fijn. Gewoon meer spelers is de belangrijkste stap imo samen met 60fps.
60FPS is leuk natuurlijk maar niet te merken voor onze oogballetjes Ik vind een opgepoetste game met veel details het leukste om te doen. Moet toegeven dat ik Black Op's 2 een mooie game vind om te spelen. Tuurlijk zie je de leeftijd van de game ... maar who cares? Battlefield 4 zal ongetwijfeld door mij gekocht worden. Vond dat BF3 daar tekort in kwam ... dat 12 v 12 is leuk ... maar doet tekort aan de BF-feeling.
Tussen 30 en 60 merk je wel hoor. Je kan het niet zien maar het voelt gewoon wat vloeiender aan. Btw dat vliegtuig in die pic is niet een Typhoon maar een Chinees vliegtuig. Wat logisch is naast de Sjanghai pic.
Als de next-gen battlefield me niet wegblaast qua actie en graphics is er geen reden voor mij om een next-gen console aan te schaffen, ik verwacht heel veel van deze next-gen titel.
Zou er juist niet veel van verwachten. Release games zoals Battlefield : Modern Combat zag er ( in mijn ogen ) nog slechter uit als COD4 Als je die nu vergelijkt met de recente games is alles in de loop der jaren veel mooier geworden. Zelfde zal gaan gebeuren met de next-gen. Tuurlijk, het zal er prachtig uitzien ... maar naarmate de console ouder word worden de games ook mooier omdat mensen er steeds meer uitpersen.
Hoe graag ik het ook zou willen, ik switch niet over naar een computer. Geen zin om al die dingen te installeren, geen zin om op een bureaustoel te zitten, geen zin om heel dicht bij een scherm te zitten. Ik wil gewoon lekker op de bank, disc er in en klaar. Gaat me meer om het gebruiksgemak. Stel dat ik zo'n pc zou willen kopen moet ik me inlezen en ben ik daar eerst een lange tijd mee bezig voordat er iets in huis staat. Ik wil wel weten wat ik koop & bang for buck.