Je eigen stad maken is best leuk ... alleen je moet 4x een grote stad op gaan zetten wil je een beetje plezier blijven beleven met de game.
Heb hem nu net een weekje in huis geloof ik en kan nog steeds genieten om alles op te zetten. Jammer genoeg ga je na een x aantal uren failliet. Grondstoffen zijn op en je hebt NERGENS ruimte meer om uit te breiden. Gooi je je commerciele gebieden plat beginnen je bewoners weer te klagen dat ze niet kunnen winkelen. Daarna krijg je de tekorten aan arbeiders en vervolgens pleurt heel je stad in elkaar.
Had liever gezien dat je je steden kon uitbreiden ( d.m.v geld o.i.d ). Leuk dat handelen via multiplayer maar het is 'et toch net niet.
EDIT
Kan me overigens moeilijk voorstellen dat die DLC 15 euro per gebouw gaan kosten. Zal vast wel wat meer inzitten? 15 euro voor een "haven" is nou niet echt jofel. Geldklopperij op z'n best. Laat ze eerst maar is de huidige game fixxen zodat je wat meer kan met een stad. Zoals iemand al aangaf heb je alles binnen 30 minuten al harstikke vol staan. Hopelijk is er in de komende patch gewerkt aan je arbeiders die wel blijven werken waar ze als eerste naartoe gaan. Zou dat arbeiderstekort gelul ook de kop in drukken lijkt me?
Laatst bewerkt: 16 mrt 2013