Als alle servers van Dice nu eens werden gebruikt. De servers die er zijn zitten vol ja, maar kijk maar eens in je server list hoeveel lege servers er zijn. Dat zijn er tientallen van Dice.
Mooi ook dat ze Metro hebben gefixed met een 1,7GB (whatever) update! En wat ook zo mooi is dat als je iemand op het einde killed je de kill niet krijgt, ga je dood op het einde dan wordt ie uiteraard wel meegerekend!
Weer een update of deden ze dit via de laatste updates? Ik heb gisteren nog wat CTF gespeeld, ik vind er echt bitter weinig aan. Campers ZzzzzZzzz.
Bij rush moet je alles op alles zetten om die M-COM heel te houden. Bij CTF heb je gasten die in een hutje gaan zitten met elkaar en dan maar wachten. Lekker als er amper iemand van je eigen team in de buurt loopt. Heel ongeorganiseerd dit.
Moet iedereen dan maar aanvallen? Het is heel normaal om bij CTF mensen hebben die de vlag verdedigen en mensen die aanvallen. Zo is het altijd geweest.
Het was sarcasme oftewel die laatste update heeft het allemaal alleen maar meer verneukt zelfs bij potjes van 200/300 tickets loopt nu de boel vast. Dat andere is al zolang BF3 uit is bij mijn weten... Cache geheugen legen heeft geen zin bij het vastlopen in Metro.
Tellen ze die direct bij je stats op als je de server uitgaat? Ik dacht altijd dat een potje niet afmaken ook betekende dat je je punten kwijtwas. Soms speel ik dan nog maar even door en maak ik de ronde af terwijl er af en toe geen reet aan is.
Je verliest alleen punten etc. als je gekickt wordt of voor het einde quit en daarna weer dezelfde server joint. Je krijgt dan alleen de punten die je na de tweede keer joinen krijgt. Op battlelog wordt alles aan het einde van de game geupdate.
Dus als ik niet terug ga naar dezelfde server krijg maar een nieuwe server join blijf ik de punten van het eerste potje wel houden?
Volgens mij wel, tenminste.. als ik halverwege ene potje eruit flikker krijg ik wel altijd een loss + de experience en unlocks die ik al gehaald had
Sommige teammates. Lol. Ik schiet op een tank en disable hem net op de D flag bij Kargh. Gastje stapt uit om te repareren, schiet ik hem neer. Ik snel kit switchen met zijn loadout omdat ik geen repair tool heb. Net op tijd begonnen met repairen voordat die ontplofte. Ik bijna klaar, komt er een Jihad jeep van ons team eraan ramt die hem vol in de achterkant van de tank. Dag gratis tank. Ik stond echt die gast aan te kijken van wtf doe jij nou..
was dat naast die tank van de tegenstander die geen idee had wat er allemaal om hem heen gebeurde? Die uiteindelijk door Heuft opgeblazen werd met C4? En lag het aan mij of was de server echt laggy as fuck,.. vooral op Canals deden mijn reload animaties het steeds niet en geluid deed ook raar en kon op een enkele canadees na niemand vinden van buiten Europa
Volgens mij niet, was redelijk alleen toen op D volgens mij. Laggy niet maar van sommige RPG's kreeg ik geeneens hitmarkers als ik hem duidelijk raakte vooral op Tehran. Geluid valt wel soms een beetje weg maar dat is vooral op de Dirtbike sinds Endgame. Virus heeft die STAC al zag ik. Ik moet nog een IFV kapotmaken met de dropship IFV dan heb ik het moeilijkste gehad en kan ik door naar een dirtbike kill en 20 vehicles destroyen. Drama om in zo dropship IFV te komen btw.
Ja daar heeft ie zondag de hele middag voor lopen spelen vind het maar raar , een silencer EN een flashlight. Lekker sneaky als je met je lamp aan komt aanlopen