Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je noemt ook wat op. Battlefield 2: MC was een port van de orginele Xbox. :emo:

Maar goed je hebt wel een beetje gelijk. Alle consoles gebruiken eigenlijk middelmatige hardware en moeten het hebben van optimalisatie. Dus in de meeste gevallen zien launch games er niet super mooi uit. Vooral nu alles zo gedetailleerd is dat de verschillen steeds subtieler worden.

2. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik mis BC2, man dat ziet er veel mooier uit, veel kleur rijker en betere map design etc.. ben bang dat we hier nooit meer veel van terug zullen zien, BF4 zal denk ik vooral verder gaan met het BF3 stijltje wat ik zo grauw en grijs vind. Ook Vietnam was episch.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik mis de 4 leden van Bad Company. :'-(

Ik wil Bad Company 3, vond 2 tegenvallen qua maps en verhaal, maar Bad Company was zo heerlijk, zowel SP als MP.

Speciale herinneringen aan AntraXxX. Als ik hem ooit nog eens moet dekken met een sniper. _O_

4. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk je BC3? medal of honor is al geweest dus misschien weer bad company of..?
    Installing BC2 atm :p

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Battlefield 3 is op de console ook gewoon lelijker dan CoD. Ze kunnen beter Battlefield 4 helemaal niet meer op de huidige consoles uitbrengen. Gewoon wachten met launchen totdat de userbase van de next-gen rond de 20-30 miljoen ligt.

6. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, kan me nog herinneren toen ik BF3 voor het eerst opstarte, ik was verbaasd dat het eigenlijk helemaal niet geweldige grahics waren, maar het was te doen. Daarentegen met BC2, Damn! toen ik voor het eerst die beta ging spelen, dat waren echt epische tijden. Zelfs als je nu terug kijkt ziet het er prachtig uit, veel levendiger. BC2 voelt naar mijn mening ook veel soepeler aan.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar volgens mij ga je je kapot schrikken hoe idioot veel beter BF3 in de eerste weken al verkocht vergeleken met BC2 na een paar maanden. Dat is zooo jammer, maar heeft ongetwijfeld met die marketing campaign versus CoD te maken. Ik hoef die grauwe shit van BF3 ook niet, het is realisme en dat is duidelijk waar ze mee verder willen, erg jammer. Er waren een tijdje terug geruchten dat er een BC3 zou komen...maar ik zie het niet gebeuren hoor. Medal of Honor is toch praktisch dood? Althans...het heeft een flinke pauze gekregen en dus moet EA naar een andere shooter op zoek om elk jaar een shooter uit te kunnen brengen om te strijden tegen CoD. Nou kom dan gewoon met BC3 na BF4.

8. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    FPS van Respawn natuurlijk ;).

9. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt ook door het simpele feit dat het de opvolger is van BF2, ik snap niet waarom games altijd totaal omgegooid moeten worden, gewoon een remake met de huidige technologie is prima aangezien er verder niets mis was met BF2 en Bad Company.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    BF3 > BC 1 > BC 2.

BF3 vind ik de beste, ook meest complete en leukste door de verschillende DLC's. BC 1 is mijn eerste (serieuze) kennismaking met de Battlefield series en zie net dat ik die zelfs nog meer heb gespeeld dan BF 3. Weet niet wat het was maar vind BC 1 uiteindelijk leuker dan BC 2. Denk deels door de toffe maps die BC 1 had.
    De Vietnam uitbreiding was wel echt epic.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Respawn hioort bij EA?

12. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
  13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    yep. Hoop dat ze echt een dikke shooter maken en CoD wegspelen. Ben een cod fan van het eerste uur, houd van de games maar black ops 2 is echt een zware teleurstelling. Als de volgende CoD niet meer variatie biedt of weer een MW4 zal ik dat echt niet meer aanschaffen. Of BF4 moet ook zwaar teleustellen maar dat betwijfel ik.

@ Nuclear

Jason West is weggegaan bij Respawn

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou persoonlijk zeggen BF3 > BC2 > BC1

Ja in de BC's kon meer kapot en misschien zaten daar overal wel betere mappen in (beter afgestemd op 24 spelers) maar qua gameplay vind ik BF3 toch beter

Het is een beetje vloeken in de kerk misschien maar de CoD invloeden (het proberen je voortdurend in de actie te houden en het iets hogere tempo) hebben de console versies van BF3 geen kwaad gedaan imho

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen dat de tint beter is geworden met de DLC's maps. Ze luisteren wel.
    Vooral Endgame maps zijn veel levendiger en hebben geen blue tint meer. Dus denk dat BF4 dat ook niet meer heeft.

16. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En niet te vergeten dat de maps gratis waren bij BC2 en vietnam maar 1200msp was.....

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Je bedoelt de Rush mappen die werden omgezet naar Conquest mappen? Vind ik niet echt nieuwe mappen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen als je een vip code had.
    En de maps waren wel leuk. Maar meestal kon je er alleen Rush op spelen of CQ en ze waren eigenlijk omgezet.

19. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nja, ik trek mijn woorden terug aangezien uiteindelijk er maar 14 maps waren, battlefield 3 heeft standaard 9 maps + evt. 4 maps van BTK. Maar toch ik vind de maps van BC2 stukken beter als ik kijk naar de standaard maps, back to karkand vind ik wel weer beter uitgewerkt.

Maps BF3:http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=Gameinfo.Detail&id=285&game=15
    Maps BC2:http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=Gameinfo.Detail&id=310&game=12

En een VIP pass/online pass heb je bij BF3 ook nodig.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het waren maar omgebouwde versies van de mappen, maar toch. Het feit dat voor de main game alle 'nieuwe' mappen gratis waren is natuurlijk wel voor de hoeveelheid mensen waar je tegen kan spelen een hele dikke +

Betaalde DLC fragmenteert de playerbase als het om mappen gaat

Deel Deze Pagina