Even wat anders. Had Mass Effect 2 destijds tijdens een sale gekocht op Steam, maar damn je merk wel echt hoeveel sneller alles gaat als je op de PC speelt. Ik speelde Mass Effect 1 en het begin van Mass Effect 2 op de Xbox 360, maar nu merk ik echt het verschil met hetzelfde deel. Laadtijden zijn echt super snel nu Voorbeeld is als je de lift of een rapid station neem in Mass Effect 2. Op de Xbox 360 duurde dat soms langer dan 10 seconden, en nu op de pc nog geen 2 a 3 seconden En nu ik even op de PC heb gespeeld, merkte ik ook gelijk dat er op de Xbox 360 toch vaak framerate problemen zijn. Ik herkende meteen stukken van de Xbox 360, en op de PC had ik juist bij die plekken helemaal geen framerate drop. Boeit misschien niet, maar wilde het toch even kwijt
Nou dan moet je de PS3 versie zeker niet spelen, daar zijn de laadtijden nog veel langer dan op de 360.
Zo, alle loyalty missions zijn gedaan. Ook LotSB en Project Overlord. Nu moet ik alleen nog naar die planeet afreizen. Spoiler Ik moet iets van de collectors ophalen, Reaper IFF. Mijn vraag is moet ik de dlc Arrival voor of na de eind missie spelen? Want ik neem aan dat het een soort voor-missie is voor ME3.
Maakt idd niets uit, maar ik speel em altijd ervoor; de suicide mission als laatste mission 'klopt' beter imo.
Moet wel zeggen dat die muziek in de clubs van Mass Effect 2 wel echt heerlijk zijn. Ben nu bij Illium en daar draait echt een super relax nummer.*) Moet ook wel lachen om die Mordin. Hoe die praat en dat commentaar wat die soms levert
Mordin is wel een baas ja. Leuke voice actor en wat hij allemaal zegt en zijn houding is ook erg uniek.
Ik heb tot nu toe altijd Wres (ME1), Grunt (ME2), Liara (ME1) en Mordin (ME2) gehad. Soms mis ik Liara weleens in ME2, want die kan je niet meenemen met je. Alleen met een DLC volgens mij, maar je kan haar alsnog niet meenemen naar The Normandy. Garrus is ook leuk, maar voor de rest kunnen die andere mij niet echt boeien. Vooral die Zaeed die je met een DLC kreeg. Wat een saaie gast is dat. Moet wel zeggen dat ik dit deel echt weer fantastisch vind. Het was jaren geleden dat ik dit deel weleens gespeeld had. Mass Effect 1 is ook super, maar Mass Effect 2 vind ik veel levendiger. Ook de clubs vind ik beter mede door die lekkere muziek. Plekken waar je komt vind ik ook veel interessanter en mooier vormgegeven.
Javic is dus iemand in Mass Effect 3? Great, dat wist ik nog niet. Zaeed heb ik niet, heb geen Cerberus Pass voor ME 2 maar ik mis niet zo veel hoor ik al. Zelf speel ik altijd met Grunt samen en wissel dit af met Garrus, Thane en Miranda.